NA: het Vierkant Rond, gevonden

Fraai hoor, veel plezier ervan.

Er zijn ook rubber banden voor…

1 like

mooi vierkant rond,
draag hem met plezier

1 like

Bijzonder. Veel draagplezier.

1 like

Mooi horloge, staat ook op mijn lijst nog😉
Heel veel draagplezier gewenst

1 like

Mooie aanwinst veel draagplezier!

1 like

Danke danke!

Ja, al gezien. Ik ben geen grote fan van rubber, maar wie weet, ik was ook geen fan van staal. :smile:

Wel benieuwd hoe dit er uitziet op leer, stiekem :face_with_peeking_eye:

1 like

Gaaf horloge, gefeliciteerd en veel plezier ermee!

1 like

Gefeliciteerd

1 like

Mooi man! :tada:

Gefeliciteerd! Geweldig dat Mido het lef heeft om iets geheel anders terug op de markt te brengen. Ik hou ervan en hoop dat meer merken unieke stukken gaan lanceren/herintroduceren.

1 like

Jammer dat ze niet voor fkm/viton gekozen hebben. Heb nu voor het eerst een band van dit materiaal en dit is echt top spul. Veel prettiger dan natuurlijk rubber gecombineerd siliconen waar die Mido band van gemaakt is.

Ome Ali heeft een passende fkm voor 70 euro minder dan de Mido oem band. Ik wist het wel.

Een sailcloth bandje zou ook goed staan denk ik.

1 like

Gaaf horloge! Ik kijk er telkens naar als ik in Düsseldorf ben (en dat ben ik nogal eens), maar nog niet gepast. Wellicht een tikkie aan de grote kant voor me. Komende woensdag misschien eens passen.

1 like

Ha, voor dat geld misschien toch het overwegen eens waard. :smile:

Ja inderdaad! Maar dat zou dan waarschijnlijk eerder op maat gemaakt werk worden gok ik. Al kan ik me vergissen :thinking:

Zeker doen. Ik heb zelf absoluut geen grote polsen - 16.5, nipt 17cm - en ik had exact dezelfde bedenking. Maar ondanks dat het een stevige klomp staal is, is die door de heel redelijke lug-to-lug van 46.5mm verrassend goed draagbaar. De aanzet van de band heeft een mooie hoek, geen 90 graden recht omlaag (dat zou een no go geweest zijn voor mij).

Ben benieuwd hoe die op jouw pols valt. En pas ook alle kleuren eens, ik ging eigenlijk passen met groen in het vizier maar zowel grijs als blauw vielen me beter mee. :v:

1 like

Dank voor de tip! Er zijn vier AD’s in Düsseldorf, dus dat moet goedkomen!

1 like

Leuke NA. Gefeliciteerd ermee!
Geniet ervan!

1 like

Erg leuk, gisteren zelf nog bekeken. :+1:

1 like

Mooie NA. Veel plezier ermee.

1 like

Ben er zelf ook nog steeds blij mee sinds mijn aanschaf begin dit jaar. Vanwege de rechte hoeken vallen gebruikskrasjes extra op. Met het uiterlijk van een toolwatch boeit dat ook niet heel erg.

1 like

Cool horloge en ook genoten van jouw reis. Wacht met plezier op je volgende NA :smile:

Maar eerst van deze genieten!

1 like

Gefeliciteerd!

1 like

Gave Mido en heel tof, die Big Date. Het blauw in combinatie met de textuur lijkt idd mooi met het licht te spelen. Geniet ervan! :ok_hand:

1 like