NA Heuer Carrera 1964

Tsjonge wat mooi :ok_hand: Van harte met deze sjieke nieuwe aanwinst en bijzondere vondst.

1 like

Kijk, jouw zoektocht toch maar mooi beloond!

Ik hou niet van TH, maar deze is erg mooi.

2 likes

:roll_eyes:

Mooi horloge, geniet ervan!

1 like

Wat een prachtig horloge! Heel veel plezier ermee.

1 like

Heel mooi, gefeliciteerd!

1 like

Prachtig!! Mooie cleane look!
Alleen één vraagje: Wat heb heb jij tegen IWC?

1 like

Goede vraag. Ik vind het een zich weinig onderscheidend merk, zowel qua ontwerp als uurwerkkeuze. Oudere IWC’s kunnen me vaker wel bekoren.

Hij is echt prachtig Sjoerd!
En nu? Meer vintage?

Alleen dit. Zou ik ook enorme last van hebben. Die eerste kras lijkt me verschrikkelijk!

1 like

OMG, Heuer natuurlijk

1 like

Mooie aanwinst zeg. Veel draagplezier.

1 like

Tsja, dat geldt voor elk nieuw horloge, toch?

Meer vintage? Ben juist al het spul waarvan ik niet de eerste eigenaar ben eruit aan het duwen. Maar door de loop der jaren wordt alles vintage…

2 likes

Ben ik deels met je eens (mn voor wat betreft de inconsequentere series als de aquatimer etc)
Maar een evergreen als de Portugieser, met het prachtige pellaton-aangedreven uurwerk, kan je toch alleen maar prachtig vinden? Zo’n crisp-clean ontwerp, perfecte balans op de dial, mooiste opgelegde indices die je maar kunt bedenken… Toch?

44

2 likes

Nou, n kras op n horloge waar lastig is aan te komen lijkt me toch nog erger. Anders zou ik het idee hebben dat als ik écht wil nog wel n ander (onbeschadigd) exemplaar zou kunnen aanschaffen.

Maar ik weet het; een horloge is een gebruiksvoorwerp dat je moet dragen etc…:blush:

2 likes

@Guapo Haha… ik ken je en je post verbaast niet… ik zit exact zo in de wedstrijd E, geloof me!

Ben blij zeker te weten een onaangeroerd exemplaar tr hebben gevonden! In Nederland staan er maar twee te koop voor zover ik weet. Een als mint gepresenteerde… daar zijn alle hoeken vakkundig uit/weggepolijst. En een in Maastricht, die niet gepolijst zou zijn. De vooral Duitse chrono24 exemplaren zijn voor iemand die zoekt wellicht nog het bekijken waard! Dus E, sla je slag!

1 like

Top, deze ooit nieuw gekocht van mijn eerste salaris 20 jaar geleden. Wel inmiddels een andere band erop en oude bewaard.

ik zou zeggen genieten maar van deze klassieker. Ben benieuwd naar de box die je er bij gekregen hebt. Die lijken namelijk nogal te verschillen?

5 likes

Schitterend horloge, draag 'm met trots.

8 maanden oud draadje. :slight_smile:

1 week lid nu, dus nog veel na te lezen :wink:

2 likes

Wauw, dat zijn de verhalen. Mooi man, veel plezier ermee!

1 like