NA: Heuer re-edition CS3110

Mooi hoor :ok_hand:
Anders bij dertig jaar nog eens proberen, dan draag je hem nog wat langer

2 likes

Geweldig dit, mooi omschreven. Ten eerste gefeliciteerd nog en wat een gave Heuer zeg!

1 like

Ahh wat vet zeg! Goed idee, ik zal het horloge nu alvast om te kleine heen hangen! Elk jaar een foto maken😂

1 like

Dank, hij komt van de eerste eigenaar. Die kocht deze van zijn eerste salaris, daarna veel tijd in de kluis gelegen. Je ziet deze versie weinig langs komen, laat staan te koop komen!:+1:

1 like

Ik bewaar wel foto’s waar wij samen leuk opstaan (ik, zoontje EN horloge) tevens draag ik hem op zijn verjaardag (nu 1x maar wil ik blijven doen en dan op een gegeven moment afdoen en geven)… dit is het plan iig

1 like

Poe, wat een mooie NA!! En wat een mooie gedachte om deze Heuer over 18 jaar door te geven!
Geniet van je kleine, en natuurlijk ook van de kleine Heuer :wink:

1 like

Schitterende Heuer.
Proficiat en veel draagplezier de komende 18 jaar.

1 like

Die re-editions zijn prachtig! Een Heuer Carrera zoals het hoort, niet teveel franjes en een mooie maat :+1:

1 like

Kijk tegen die tijd niet verbaasd als ie zegt, wat moet ik met dat fossielen ding? Ik wil er net zo 1 als al mn vriendjes

:wink:

1 like

Wat een leuke aanleiding voor deze aanwinst. Geweldig.

1 like

Heel mooi!
Daarnaast is dat een potentiële stijger! Mooi cadeau voor het 18 jarig knaapje :sunglasses:

Mine says Hi!

3 likes

Haha laten we het niet houden. Er zijn al genoeg scherm-zombies op deze wereld😂

1 like

Poeeh dat is mijn inziens de mooiste uitvoering! Lekker man!

1 like

Mooie aanwinst, ze worden steeds populairder lijkt wel! Aangezien Heuer heeft aangegeven nooit meer een re-issue te doen dat nagenoeg een 1 of 1 kopie is (ook omdat er geen uurwerken meer beschikbaar zijn), een absolute houder dit horloge!

Ik heb ze allebei, misschien nog een keer de gouden toevoegen.

8 likes

Heel mooi horloge!
Gefeliciteerd!

Hoezo zouden er geen uurwerken voor dit type zijn?:thinking:

Zou me niet verbazen dat ze tegen die tijd allemaal daarmee in de school kantine mee afrekenen, face timen, tik tikken en school boeken lenen… oh nee, die bestaan dan natuurlijk niet meer. Weten ze tegenwoordig nog hoe een woordenboek werkt? :see_no_evil:

En tegen die tijd zijn smartphones wellicht deze van nu :sweat_smile:

1 like

Las ik op Reddit ergens, dat TH dit heeft gemeld. Ik ben geen techneut maar de Lemania uurwerken in dit model worden niet meer gemaakt, en TH kennende kunnen ze zelf niet zo’n klein uurwerk met chronograph produceren.

1 like

Oh oh wat een pracht Heuer. Het zwarte broertje de CS3111 staat al heel lang op mijn lijstje. Understated klassieker. Geniet er van, oh en ook van je zoontje natuurlijk.

1 like