NA: Heuer re-edition CS3110

Negen maanden geleden papa mogen worden van een prachtige zoon! Elke dag wordt het vaderschap een stukje leuker, heerlijk fietsen en met de bal spelen. Een kind is voor mij de grootste nalatenschap die je mag ontvangen. Je mag erin investeren en tot bloei zien komen. Daarbij zie je letterlijk puzzelstukjes van jezelf en mijn vrouw terug komen, machtig mooi! Ik hoop dat één puzzelstukje de passie voor horloges is. Hoe mooi is het om een horloge voor hem te kopen, deze 18 jaar te dragen en vervolgens door te geven. Vol goede moed gaan oriënteren en na een paar weken was het raak. Mijn oog viel op een Heuer uit 1996. Prachtig formaat en met het uurwerk van een Speedy! Eenmaal in het echt mogen aanschouwen en dan komt de wijzerplaats pas mooi naar voren, wit/zilver/blauw, heerlijke neutrale kleuren! Genoeg gepraat op naar de plaatjes en 18 jaar genieten!:+1:

108 likes

Een prachtige Heuer, veel plezier er mee gewenst in de komende 18 jaar!

2 likes

Prachtig horloge en met een mooie reden aangeschaft! Voorkomt ook flipperen :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Groeten
Rutger

2 likes

Heel gaaf :ok_hand: geniet er van de komende jaren… Mijn kids (7 en 10) vinden het allemaal maar saai :rofl: dus hoop dat jouw puzzelstukjes meer op zijn plaats vallen… :crazy_face:

3 likes

Mooi idee en prachtige Heuer. En mocht je zoon straks onverhoopt niets hebben met horloges, dan blijf je hem gewoon dragen. :smile:

2 likes

Hele coole Carrera! :+1:t4:

1 like

Prachtig horloge.

1 like

Prachtig horloge👌

1 like

Smaakvolle aanwinst!

1 like

Mooi zeg! Herkenbaar verhaal ook, al hoop ik niet dat mijn dochter dezelfde polsomvang krijgt :joy:

1 like

Mooi idee!!!
Groetjes met z’n neefje!!

2 likes

Leuk idee om het na 18 jaar door te geven!

Gok dat mijn dochter niet zit te wachten op mijn horloges straks :sweat_smile:

1 like

Gefeliciteerd!

When moon?

When lambo?

Prachtig horloge trouwens!

Heule mooie Heuer! :+1:t2: prachtige reissue :sunglasses:

1 like

Prachtig horloge met een goed doel :blush:

1 like

Geweldig! Heel tof horloge en geniet van het vaderschap :+1:

Super ik heb 14 maanden geleden een zoontje gekregen en een Mido LE voor hem gekocht uit zijn geboortejaar! Nu draag ik hem nog even (met veel plezier) maar als hij 16 of 18 wordt krijgt hij hem! Goed gedaan en leuk dat je hem dit kan geven tzt!

3 likes

Proficiat, echt nog een prachtige klassieke Carrera!

1 like

Prachtig. Mooie aankoop.

1 like

Gefeliciteerd met je vaderschap (al is dat al weer en tijdje geledEn begonnen, het eindigt nooit!).

Van harte met deze NA. Ziet er zeer goed uit!

1 like