NA: Heuer stopwatch

Gisteren deze leuke stopwatch ‘gescoord’. Ik vond ze als kind al gaaf en nog steeds hebben ze een aantrekkingskracht op me. Ik kon deze dan ook niet laten liggen voor 5 euro. Ik had tijdje terug een nog leukere gevonden maar helaas alweer verpatst. Eigenlijk best dom want het zijn leuke dingetjes om te verzamelen. En relatief goedkoop in aanschaf. Dit zijn de watches die ik nu heb. Zoek trouwens nog van die ringetjes om een touwtje aan te doen. Suggesties waar ik die kan vinden? Misschien nog meer stopwatch fans aanwezig?

3 likes

Ehm… Welke heb je nu eigenlijk gekocht? Toch niet allemaal voor 5 euro? :sweat_smile:

Tja, beetje onduidelijk zo, inderdaad ;-). Degene die ik nu gekocht heb is de Heuer sneltikker met 30min dial. De bovenste drie zijn in bezit. De onderste Heuer is helaas verpatst.

Erg leuk! Voor 5 euro dubbel leuk :stuck_out_tongue:

Ik heb er ook een paar, Ergens denk ik wat moet ik ermee, maar vind de wijzerplaten wel cool.

1 like

Mijn beste,

Veel plezier met deze tijd-minnende verworvenheid!!

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op. :first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

Mooi spul! Vooral die omega’s zijn gaaf !

Leuk al die stopwatches! Hier sinds een tijdje nog een fan ervan! Je kunt er niet zoveel mee inderdaad, maar gewoon leuk om in de vitrinekast uit te stallen en naar te kijken :wink:

en achterkanten!

Ik heb laatst deze “slalom”, oud merk van hanhart, uit rusland ontvangen. Slalom en de ski betekent vast dat hij voor het skiën gebruikt is, maar in de stad Stettin zijn volgens mij geen bergen… en wat betekent de rest?

Mooi spul. Heb er zelf ook eentje. Time de espresso er mee en gebruik hem bij workshops voor de Lagerhuis dilemma battles :smiley:

Eierwekker…

Deze nog niet gedeeld denk ik;