Ik moest em ff googlen, maar idd!
Van harte gefeliciteerd! Het klinkt echt alsof dit vorige bij jou past! Onwijs veel plezier ervan! En inderdaad de brushing, de clasp en maat zijn alvast prachtig!
Mooi, geniet ervan
Soms! Heel soms kom je het perfecte horloge tegen! Voor jou is dit zo te lezen de Ranger. Heel veel draagplezier
Heerlijk geniet ervan!
Heel mooi! En geweldig dat je jezelf zo in dit horloge herkent. Genietse!
De skyracer heb ik ook, wat een topper, werkpaard pur sang! De Ranger had ik niet verwacht. Ik heb heb nog niet in het echt gezien maar op de foto’s spreekt hij me niet aan helaas…saai wellicht? Ik heb mijn Explorer 1 en 2 verkocht want…saai🥱
Erg mooie Tudor. Echt rauw randje. Gefeliciteerd. Veel plezier ermee.
Met een ranger ben je geen eindbaas.
Maar wel iemand die van mooie horloges kan genieten.
Ik heb het vanaf de eerste dag met de BB pro, wat een horloge. Perfect. Nu 2 dagen weggeweest met de Explorer 36 om de pols, hij doet het gewoon niet voor me.
It’s not about the money, it is about the feel.
Gaaf horloge, gefeliciteerd ermee
Je bent een baas met deze eindbaas Hans!!
Game on!
Leuk om zo met je hele verhaal mee te delen. Niet verwacht maar, veel plezier ervan!
Leuk man, wat een prachtig enthousiasme om te lezen. Mooi dat je zo je soort-van eindpunt hebt gevonden! Dat wordt genieten de komende tijd
Geniet ervan!
Goede foto’s ook, je legt het horloge op een manier met belichting en kijkhoeken vast hoe je er bij dagelijks gebruik verliefd op wordt die in opgemaakte/persfoto’s nooit overgebracht wordt
Mooie eindbaas, geniet ervan!
Sommige horloges pakken je vanaf een foto al. En vallen in het echt mogelijk tegen… Vermoedelijk is het bij de Ranger net andersom. Enjoy!
Heel erg tof, geniet ervan en hopelijk wat rust in de tent haha
Mooie Ranger veel draag plezier
Gaaf ding! Veel draagplezier gewenst