NA, HF game 1 uitgespeeld . Eindbaas

Goed verhaal! Mooi horloge! :+1:

1 like

Mooi te lezen dat de ranger alles is wat je zoekt. Heel veel draagplezier gewenst!
Kun je er nog een hobby naast gaan beginnen :stuck_out_tongue:

1 like

Prachtige aanwinst en schitterende foto’s! Van harte en ik wens je er veel draagplezier van. :blush: :+1:

1 like

Prachtig hoe je je reis omschrijft én een mooie NA! geniet er van

1 like

Erg mooi horloge met een leuk onderbouwd verhaal. Veel plezier!

1 like

Dank alle voor de mooie reacties …

6 likes

Gefeliciteerd man, ik ken je niet maar ik zat al een paar dagen ongeduldig te turen waar blijft die NA (gelukkig gisteren ook al de sneak preview gehad - kon ik toch nog ff verder werken)

Maar deze:

Schitterend :grin:

Benieuwd of dit spel 3 á 4 levels heeft of misschien wel 20 :sweat_smile:

1 like

Dat is wel een verrassing zeg :face_with_hand_over_mouth:

Lekker dat je het idee hebt dat je nu klaar bent. Geniet er van!

1 like

Gefeliciteerd met die gave Tudor :ok_hand:t2: op naar het volgende level :grimacing:

1 like

Ik wel begrijp.
Erg mooi horloge, geniet ervan!

1 like

Goede keus, proficiat :+1:
Voor alles te gebruiken en een prima formaat. Jammer dat dit niet helemaal mijn smaak is want ik zoek zelf ook iets dergelijks, zo tussen Railmaster en Nomos in :face_with_monocle: zeg maar.

1 like

Wristshot!

Deze band is de beste ooit, wint t dubbel en dwars tov de Explorer band die al extreem fijn te noemen is.

18 likes

Staat je ook :ok_hand:

1 like

Staat je goed!

1 like

Staat je goed. Veel plezier ervan!

1 like

Mooi horloge, heb hem zelf ook en het was de moeite waard!

1 like

Dit is toch serieus lekker, geen ontkennen mogelijk.

18 likes

Leuk geschreven en pfff wat een foto’s weer, ik kan er ontzettend van genieten.

2 likes

Seikootje niks voor je? De Alpinist LE is wel heel erg fijn vintage van maatvoering, met z’n 36,5mm en all dial design. Soit, het is geen big arrow a la railmaster, maar toch. Qua functie en vibe ligt ie niet ver van de Explorers/Railmasters/Rangers/M100 af, zeg maar.

Verder is dat een moeilijke. Waarom zou je tussen Nomos en de Railmaster in gaan zitten wanneer je gewoon allebei zou kunnen scoren? Oh. Wacht. :slight_smile:

Maar @anon53002072EV, die Tudor staat je goed. Als ik alle eindbaas verhalen even negeer: Da’s een mooi horloge voor je om de plaatselijke doe het zelf zaak mee af te schuimen of naar feesten en partijen te doen. Ik hoop dat ie zich tot erfstuk ontwikkeld.

Die Breitling is evengoed een soort cult-object geworden, dus de obligate ochtend-shot met werkmannen-horloge en Opel bus, tja… Dat ben je toch ook echt.

3 likes

🫶🏻