NA HFLE 2019 downunder

Ook ik keek al lange tijd uit naar de felbegeerde Pellikaan Flying Dutchman. Helaas bleek ik, toen uiteindelijk de finale datum van uitreiking bekend was, dat ik dan sowieso in de APAC regio zou zijn. Aangezien een GMT daar erg handig is, toch maar even de stoute schoenen aangetrokken en de mannen van de organisatie gecontacteerd. Gelukkig waren zij snel accoord om mij het horloge een week eerder te bezorgen in ruil voor de eerste foto’s van de Flying Dutchman downunder. Zie hier het resultaat. (Met een tussenstop in Singapore) Aangezien ik nog een aantal landen in Azië ga bezoeken, zal ik deze post regelmatig updaten met nieuwe foto’s.

Wouter en Hubert, nogmaals hartelijk dank en gefeliciteerd met het prachtige resultaat!

48 likes

Mooie foto’s. Ben je daar op vakantie, of voor werk?

1 like

Voor werk hoofdzakelijk

Het horloge komt met de prachtige wijzerplaat uitstekend tot zijn recht.

Geniet ervan

1 like

Mooi uitzicht :+1:

1 like

Die om dat KLM huisje is hilarisch!
:joy::joy::joy:
Mooi hoor, werkze en veel draagplezier!

1 like

Gefeliciteerd :+1::+1:, mooie foto’s

1 like

Veel plezier daar, ook al ben je er voor werk. :ok_hand:

1 like

Leuke foto’s en een prachtig horloge! Veel plezier ermee! Heb je al leuke reacties gehad?

1 like

Vond ik ook…:stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Nog niet echt, helaas de afgelopen dagen in pak rondgelopen waarbij het horloge minder goed zichtbaar is. (Af en toe wel rare blikken omdat een of andere gek de harbour bridge met zijn horloge in beeld wil fotograferen…:joy:)

1 like

Mijn beste,

Inderdaad!! Een hilarisch moment!!
Schitterende foto’s hoor!! Dank voor het delen. :globe_with_meridians:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

3 likes

Mooie foto’s!

1 like

Mooie foto’s, veel plezier nog down under :muscle:

1 like