NA: Hier, alsjeblieft ik hoop dat je m mooi vindt; Een onverwachte NA

Wel mooi dat vreemdgaan op 't forum niet in bed liggen met een andere vrouw is, maar het heimelijk uitwisselen van uurwerken tussen onbekenden zonder betaling. Thats the dream. Hahahaha

3 likes

Dat zou één grote ruilorgie worden! :sweat_smile:

1 like

Nu je het zegt, mis je niet een exemplaar?:face_with_monocle:

1 like

Hmmm… moet wellicht wel toch even die bonnetjes controleren… heb ik toch die prive detective nodig…shit.

2 likes

Heb trouwens ook wel 'ns een IWC gepast. Was wel 'n behoorlijk gebruikt exemplaar.

We zitten hier overigens al aan de loempia’s met bier. Dus dat wordt inderdaad een mooie

:beers:

4 likes

:joy:

En toen bleek dat je je trouwdag vergeten was, en dus geen cadeautje voor haar had :stuck_out_tongue_winking_eye:

Oh oh …

En uiteraard gefeliciteerd :grimacing:

1 like

Cheers! En niet te zuinig met de sweet chilli!

1 like

Ik had tropenrooster, vanochtend 3 mailtjes gelezen, 1 beantwoord en 2 telefoontjes gepleegd.

3 likes

Vanuit huis :sunglasses:

1 like

Nee nee nee… heel stereotyp gedacht… denk eerder dat dit wat te maken heeft dat ik ondertussen wat trouwdagcadeautjes voor sta. ‘We doen dit jaar geen cadeautje toch schat?’. Nee jij niet… :rofl:

1 like

In het geval van mijn vrouw zouden het Happy Socks zijn :sweat_smile: fijne NA! :muscle:

2 likes

Super mooi. Veel plezier ermee!

1 like

Prachtige IWC, wat een verrassing, gefeliciteerd en veel plezier er mee gewenst!

1 like

Mooi hoor.:ok_hand:

1 like

Klassieker!

1 like

Prachtig horloge. Gefeliciteerd. Veel plezier ermee.

1 like

Prachtige aanwinst; gefeliciteerd :+1: :+1:

1 like

Nice!!! Gefeliciteerd!

1 like

Mooie intro van je prachtige aanwinst :ok_hand: Zal overwegen je intro ter inspiratie voorleggen aan mijn ega :grinning:

1 like