NA: Hier, alsjeblieft ik hoop dat je m mooi vindt; Een onverwachte NA

Al een tijdje vraagt mijn vrouw met iets meer interesse: ‘welk horloge heb je nou weer gekocht?’ De verontruste ondertoon heb ik toen geïnterpreteerd als bezorgdheid dat de collectiedrang uit de klauwen aan het lopen is.

How wrong I was.

Want na een kort praatje aan het eind van de werkdag staat ze op en zegt kordaat: ‘ik heb nog een aardigheidje voor je’. Ze geeft me een klein ingepakt doosje. 'Hier, alsjeblieft ik hoop dat je ‘m mooi vindt’.

Nou, alles behalve een ‘aardigheidje’. Mooi vind ik m zeker! Kijk maar eens even wat een mooie neo-vintage beauty, en wat mij betreft alles wat een IWC Fliegerchronograph hoort te zijn! Had het zelf niet beter kunnen uitzoeken. En, wat een fantastische vrouw, ik blijf nog een tijdje bij haar denk ik :wink:

En nog ff een kiekje tussen z’n nieuwe buren.

207 likes

Da’s nog eens fijne verrassing! Gefeliciteerd met zowel je vrouw als met dit horloge!

4 likes

Wow, wat een mooi gebaar zeg! Staat je top!

1 like

Bofkont!

1 like

Wat een toppers! (die dame van je èn het horloge :slight_smile: )

1 like

Zomaar? Ik zou hier achterdochtig van worden. Voor dat je het weet moet de badkamer verbouwd worden. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Mooie NA, gefeliciteerd en geniet ervan!

4 likes

Dat belooft wat voor kerst of - nog beter - als je jarig bent :partying_face::gift:

1 like

Heel gaaf cadeau zeg, past mooi bij de collectie!
Heel veel plezier er mee :star_struck: :+1:

1 like

Hahaha, nee toen ik m om de pols had zij ze wel lachend dat ik niets meer op m’n verjaardag kreeg! Hahahaha.

3 likes

Heel mooi maar wel heftig om zo’n horloge “zomaar” te kopen, of wist ze exact wat je wilde ?
Ooit kreeg ik een horloge en dacht al vanaf seconde 1 .aaaiiiiii dat is hem niet !
Toch nog jaren geregeld gedragen maar nooit echt met plezier

3 likes

Nou had wel eens laten vallen dat ik een IWC Pilot wil… maar dat ik eigenlijk nog niet zo veel onderzoek had gedaan, dus niet goed wist welke ik het mooiste vond. Dus ze heeft afgelopen tijd wel eens geroepen, ‘jij wil die Omega Helikopter ofzo toch?’ Hahaha, heeft ze me mooi in het ootje genomen…

4 likes

Zo, top zeg! Ik zeg return the favor, als je het snel doet heb je nog wat mooie Black Friday korting :grin:. Veel draagplezier toegewenst

1 like

Zo! Da’s geen löllig cadeautje! :open_mouth: Gefeliciteerd! :partying_face:
Maareh, de dag dat ik zoiets van mijn vrouw krijg, weet ik dat ik een goeie privé detective en een advocaat nodig heb. :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

tof man, geniet ervan!

1 like

Hahaha, de dag dat jij een horloge van mijn vrouw krijgt zijn er wel gekkere dingen aan de hand :grinning:

3 likes

Haha, had 't ook over

:wink:

1 like

Geintje

1 like

Gefeliciteerd met dit mooie horloge en de liefde van jpuw vrouw.

Is de dag dat @DGB achterdochtig moet worden :joy:.

2 likes

Heb 't maar even aangepast. Wil niet dat @DGB en mevrouw DGB ruzie krijgen. :sweat_smile:

2 likes

:joy::joy::joy:

Mooie vrijmibo wordt het weer vandaag!

2 likes