NA: hoe een bezoekje aan het zuiden een nieuw horloge oplevert

Dit weekend op bezoek bij mijn ouders in het zuiden van het land. Mijn vriendin wou graag even naar het outlet center. Dus om 10:00 in de auto om vervolgens 30 minuten later te arriveren op het parkeerterrein te Roermond.

Na meerdere winkels te hebben bezocht voor mijn vriendin, heb ik toch de stoute schoenen aangetrokken en een route naar de Breitling store uitgestippeld. Een erg mooie zaak met veel modellen en erg vriendelijk personeel.
Uiteindelijk de navitimer 8 en een superocean 44 geprobeerd. Bij het proberen werd tevens aangegeven dat bovenop de 30% korting er dit weekend nog 10% extra korting wordt gegeven.

Vanaf het moment dat ik de navitimer om mijn pols had gehad, kreeg ik dit horloge niet meer uit mijn hoofd. Tijdens de autorit, zag mijn vriendin de twijfel en gaf ze aan mee te willen betalen als vervroegd verjaardagscadeau. Bij terugkomst bij mijn ouders de foto’s ook aan mijn vader laten zien. Na zijn wijze woorden ‘waarom niet’ was de knoop definitief doorgehakt: 1,5 uur later weer in de auto richting Roermond om toe te slaan.

Na weer uitstekend geholpen te zijn, zit het horloge nu heerlijk om mijn pols. De twijfel en onrust meteen weg. Wat een heerlijk horloge.

Voor nu enkele foto’s en iedereen nog een fijn weekend!

134 likes

Zeer mooi! Veel plezier met je nieuwe aankoop!

1 like

Mooi horloge en als een horloge eenmaal in je hoofd zit… ik ken het gevoel. En ik denk velen met ons :blush:
Geniet er van!

2 likes

Weet je tot wanneer de extra 10% is?

Gefeliciteerd trouwens :sweat_smile::+1:

1 like

Prachtige Breitling :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

1 like

Een mooie Breitling hoor! Normaal gesproken niet mijn stijltje, maar deze is gaaf!

1 like

Mooi verhaal, met een goed einde; geniet er van!!

1 like

Mooi horloge! Veel plezier ermee

1 like

Echt heel tof die navitimer 8 :ok_hand: gefeliciteerd

1 like

Heel mooi horloge hoor. Echt gefeleciteerd! :+1::+1::+1:

1 like

Mooie Breitling :star_struck:

Geniet ervan!

1 like

Gefeliciteerd! :ok_hand:t2:

1 like

Heel mooi!

1 like

Mooi verhaal, mooi horloge :+1:
Veel draagplezier.

1 like

Van harte gefeliciteerd met deze aankoop. Geniet er van, en heel veel draagplezier gewenst.

1 like

Gefeliciteerd met de NA en alvast met je verjaardag :+1:

2 likes

Gefeliciteerd! Lekker robuust en mooi eigenzinnig. :ok_hand:

1 like

Gaaf, mooi exemplaar

1 like

Mijn beste,

Chapeau!!
Proficiat met deze getalenteerde verworvenheid!!
Een schitterend horloge, voor een ruimhartige tijds-beleving!!
Geniet er met volle teugen van!!

En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Geen idee, final sale weekend is het dit weekend.

1 like