NA: Hoe ik aan mijn Tudor “Bumblebee” kwam… 🐝

Tja waar zal ik eens beginnen… om maar met de deur in huis te vallen; Sinds 30 juni jl. ben ik eigenaar van de nieuwe Tudor Black Bay Chronograph aka the Bumblebee :honeybee:

En sinds vandaag heb ik hem in mijn bezit :sunglasses:

Eigenaar, bezit, wat is dat allemaal voor taalkundig geneuzel MannetjeMar zie ik jullie denken :joy:

RapaPa,RapaPa… nou, gewoon online besteld bij Schaap en Citroen. Super snel en netjes verzorgd door mijn vaste AD :smiley:

De trouwe hf-lezer in Tudor only weet dat dit vooraf is gegaan door wat commotie :rofl: Dit horloge zou voor de vrije verkoop liggen in een mooie stad in het Zuiden van ons land. Uiteraard was dat niet zo… zelf had ik het horloge al eens voorbij zien komen op het web; super mooi. Ik hou dan ook van wat kleur. En toen ik hem in het echt even om gehad heb bij mijn vaste AD wilde ik hem graag toevoegen aan mijn twee Daytona’s en Speedmaster Snoopy. Maar goed; ik was niet de eerste die zich melde en daarnaast had ik geen haast. Horloges zat tenslotte. Maar goed… toen ging het los in Tudor only vanaf postnr. 2550… (overigens is het niet per definitie zo dat als je je als eerste meld jij dan ook degene bent die er met het horloge van door gaat. Vaste klanten zullen voor gaan)

Daarna, op mijn dagelijkse rondje langs de bij ons bekende website’s, stuitte ik op de site van S&C op de Bumblebee… WTF :flushed: Ik kon hem online shoppen :flushed: Merde merde… die verdomde betaallimiet weer niet hoog genoeg; kans arme pauper dacht ik :joy: (ja hé je moet wel zelf blijven lachen) In alle haast die limiet verhoogd… en dan maar hopen dat het feest 4 uur later nog doorgaat. Man man… wat had ik er inmiddels plezier in. Hoppa… besteld; nette email waarin ik bedankt werd voor mijn aankoop :white_check_mark: Daags erop een appje van de klantenservice :white_check_mark: En toen een telefoontje :scream: Ik dacht het hele feest gaat niet door… mede gelet op het feit dat ik inmiddels wist dat hij op veel plekken lag (ook niet zijnde S&C) en nergens daadwerkelijk te koop was op dat moment. Maar het was een bevestigend telefoontje dat ik hem op kon komen halen :smiley: Oké; intern was het niet zonder slag of stoot aangezien het toch eigenlijk een foutje was :grimacing: Het knopje: voeg toe aan winkelmand zat per direct zonder werk.

Al met al een prachtig horloge! Sowieso kon ik altijd al genieten van de 41mm Chrono die onder andere @APMV hier regelmatig post op ons forum. Uiteraard ook al eens om gehad, maar t.o.v. mijn Daytona toch best groot dan.

Tot ik deze 39mm Bumblebee om had… deze stak de Daytona met zun angel zal ik maar zeggen. Wat een mooie maat :smiley: Het is allemaal maar millimeter werk. Maar toch. Zie hieronder het vergelijk met de 41mm Black Bay…

PS die gele La Sportiva’s had ik al. Echt the perfect match

Nu we toch aan het vergelijken zijn. De Daytona naast de Black Bay Chrono in 39mm

Close-up Tudor

Close-up Rolex

Klaar voor de foto’s @louis en @daffie?

Ik kan niet anders zeggen dat ik hem fantastisch vindt!!! En dat i.c.m. de aanloop er naartoe en hoe ik hem zelf bemachtigd heb… een horloge met een verhaal zal ik maar zeggen :sweat_smile:

76 likes

Knaller :fire:

1 like

Top verhaal :blush: veel plezier ervan.

2 likes

Mooi hoor!!!

1 like

Wauw wat een schitterende aanwinst :heart_eyes:
Prachtige foto’s ook , gefeliciteerd met deze schoonheid!

1 like

Prachtige aanwinst. Geweldige kleur. Veel plezier ermee.

Prachtig en een geweldig verhaal :blush:

Proficiat Marco!

1 like

Heel gaaf ding! Veel plezier ervan!

Hij is echt prachtig! :ok_hand::fire: Veeeel mooier op jouw (als altijd sublieme) foto’s dan die skere stock pics.

Gaaf man…geniet ervan! :hatched_chick::sunny::+1:

2 likes

Heel gaaf, dat geel past mij ook wel! :sunglasses:

Geniet van je NA!

1 like

Gefeliciteerd! Heel gaaf. :honeybee:

En bijpassende schoenen! Ook de Dodge Ram rumble bee toevallig? :wink:

Veel draagplezier gewenst.

1 like

Wat een prachtig horloge! En bedankt voor de magnifieke foto’s! Echt genieten dit.

1 like

Mooie totstandkoming van 't eigenaarschap van deze prachtige gele rakker!

Geniet er van!

1 like

Wat een mooi horloge en wat een verhaal :ok_hand:

1 like

Prachtig!!! Die gaat hier ook nog wel een keer komen als ie wat beter verkrijgbaar is. :wink:

1 like

Ontzettend tof ding! :muscle: :sunglasses: :+1: En erg mooie foto’s ook! Gefeliciteerd, kerel! :partying_face: :champagne:

1 like

Leuke topic, veel plezier ermee… :ok_hand:

1 like

Ja, die is mooi hoor!:+1:

1 like

Geniet van die mooie tijd ECHT WEL :heart_eyes: :star_struck:

1 like

Leuk! Gefeliciteerd met deze aanwinst! :+1:

1 like