NA: Hoe ik aan mijn Tudor “Bumblebee” kwam… 🐝

Mooi verhaal! Prachtig horloge. Veel plezier ermee!

1 like

Prachtige klokken! Ook nog een matchende schoenen hah top! Veel plezier ermee.

1 like

Gefeliciteerd Marco met deze mooie zomerse Bumblebee, mooie aanvulling zou ik zeggen en natuurlijk veel draagplezier :+1: :ok_hand:
En mooie foto’s natuurlijk, zeker ook die vergelijk tussen Tudor en Rolex. Zou bijna denken dat het familie is :wink:

1 like

Nice. zo’n kleur die ik echt mega vet vind bij een ander maar niet snel zelf durf te kopen. Geniet er van

1 like

Feli met je schitterende NA!
En eveneens met de fantastische foto’s!

1 like

Supergaaf, gefeliciteerd!
Op alle fronten heeft Tudor hiermee gescoord, wat een topper!

1 like

Ja, da’s een leukerd.

1 like

Hallo Marco. Met dit mooie weer is mijn interesse voor dit horloge ook gewekt. Echter is mij gisteren verteld dat dit als een niet-alledaagse release van Tudor wordt beschouwd en dat hij voor mij (voorlopig) niet beschikbaar komt. Ik hoop dat dit geen precedent schept voor het merk.

2 likes

Mooi hoor!

1 like

Wat een knaller! Mooie post weer zoals we hier gewend zijn. Enjoy :honeybee:

1 like

Wow, wat een mooi verhaal en wat een prachtig stuk. Gefeliciteerd! Ik hoop dat ze er snel nog andere kleuren van gaan uitbrengen!

1 like

Echt heel geslaagd! Ik heb er aan moeten wennen, maar in het echt nog veel mooier denk ik. En zoals altijd weer prachtige foto’s! Proficiat! :ok_hand: :wink:

1 like

Heel tof, en wat een goede shots!

Ik had eerst mijn bedenkingen over de kleur, maar dankzij jouw foto’s kijk ik nu toch anders naar dit horloge. :ok_hand:t2:

1 like