Mooi verhaal! Prachtig horloge. Veel plezier ermee!
Prachtige klokken! Ook nog een matchende schoenen hah top! Veel plezier ermee.
Gefeliciteerd Marco met deze mooie zomerse Bumblebee, mooie aanvulling zou ik zeggen en natuurlijk veel draagplezier
![]()
En mooie foto’s natuurlijk, zeker ook die vergelijk tussen Tudor en Rolex. Zou bijna denken dat het familie is ![]()
Nice. zo’n kleur die ik echt mega vet vind bij een ander maar niet snel zelf durf te kopen. Geniet er van
Feli met je schitterende NA!
En eveneens met de fantastische foto’s!
Supergaaf, gefeliciteerd!
Op alle fronten heeft Tudor hiermee gescoord, wat een topper!
Ja, da’s een leukerd.
Hallo Marco. Met dit mooie weer is mijn interesse voor dit horloge ook gewekt. Echter is mij gisteren verteld dat dit als een niet-alledaagse release van Tudor wordt beschouwd en dat hij voor mij (voorlopig) niet beschikbaar komt. Ik hoop dat dit geen precedent schept voor het merk.
Mooi hoor!
Wat een knaller! Mooie post weer zoals we hier gewend zijn. Enjoy ![]()
Wow, wat een mooi verhaal en wat een prachtig stuk. Gefeliciteerd! Ik hoop dat ze er snel nog andere kleuren van gaan uitbrengen!
Echt heel geslaagd! Ik heb er aan moeten wennen, maar in het echt nog veel mooier denk ik. En zoals altijd weer prachtige foto’s! Proficiat!
![]()
Heel tof, en wat een goede shots!
Ik had eerst mijn bedenkingen over de kleur, maar dankzij jouw foto’s kijk ik nu toch anders naar dit horloge. ![]()