NA: Hoekig versus rond - twee wetmatige / ordelijke (νόμος) principes rondom tijd

Dank je. Dat gaat zeker lukken.

Jazeker, en van de Worldtimer is dat gegalvaniseerde blauw helemaal fantastisch.

3 likes

Prachtig horloge! Heel veel plezier ervan gewenst :slight_smile:

1 like

Gefeliciteerd met deze toffe en vierkante NA Jaco. Jij bent een echte adapt. Jij kunt je vol overgave storten op een merk en dat leidt ook nu weer tot een mooie subcollectie.

2 likes

Inderdaad een fantastische set!
Geniet ervan

1 like

Vierkant in die maat draagt geweldig, onwijs gefeliciteerd!

1 like

Prachtig horloge!

1 like

Fraaie aanwinst weer Jaco, gefeliciteerd :+1:
En inderdaad een prachtige set zo :ok_hand:

1 like

Ik ben helemaal verliefd op de Nomos :+1:

1 like

Hee! Tof. De Tetra heeft ook al tijden mijn aandacht, nooit gedaan.

Welke maat heb je gepakt? Dit is referentie 408, de 29mm variant, aan de subdial te zien? Tof, met die vierkante KS. Kak, ik zie net in de tekst 29mm, excuses.

Zit hier ook niet op. :slight_smile: Dan nog is Nomos lume zo slecht dat ik dan liever geen lume heb, in mijn niet onaanzienlijke ervaring met het merk.

Maar je koopt altijd nipt grotere Grand Seiko’s dan ik op dit moment, en die zijn bij mij ook nooit gebleven. Als je het nog een keer op je heupen krijgt: Probeer het eens met een 36mm 44GS, of een 37mm variant, gewoon met een handopwinder of quartz.

Evengoed, gefeliciteerd! Nomos altijd cool.

1 like

Jaloersmakend setje hoor!!

1 like

Dank!

Dank je

Dat dan weer wel. :wink:

Dat gaat zeker lukken!

Ik heb inderdaad nog even de 27mm geprobeerd, die met dat grijze vlakje in het midden, maar die ging op mijn pols inderdaad wegvallen. D

Deze draagt als een 36mm+ rond horloge. :ok_hand:

Zekers! Dank je.

En terecht, het is gewoon een mooi en eigenzinnig merk.

Klopt, 29,5mm om precies te zijn.

En de lume, nee, de Tangente en deze niet, maar dat geeft ook niet omdat ik die niet als GADA zie. Eens met de “vroegere” modellen die wel lume hadden. Maar bij de Worldtimer hebben ze dat behoorlijk verbeterd. Geen (Grand) Seiko schijnwerpers, maar het haalt tegenwoordig wel een nachtje door.

Ik sluit niets uit, want ik heb de groene doe jij ook hebt gepast (iets met de 303 geloof ik?). en die is wel fantastisch. :slight_smile: Als pure dresser, zou ik zo’n 36mm model nog, ooit, eens, in de toekomst, als, als, ons huis ein-de-lijk eens wordt opgeleverd met 1,5 jaar vertraging.

Dank!

Absoluut.

3 likes