Tsja, je moet soms toch even wat filosofische roepen als opvolging op een eerdere NA.
Maar goed, ik ga er nu niet te lang over uitweiden. ![]()
Ik mijn NA over de Nomos Club Sport Neomatic Worldtimer én ergens in " wat hebben wij gepast", heb ik al laten vallen dat mijn Nomos liefde weer helemaal is opgebloeid. Het is overigens nooit weggeweest, maar helaas GS, je hebt het niet gered.
Ik was het eigenlijk pas eind dit jaar van plan om eens verder te lijken naar mijn Nomos Wensenlijst.
Niet gelukt. Zeker niet als ik mijn vrouw meeneem.
Mijn vrouw heeft lak aan enige bedenkingen als ik iets zie op horlogegebied, vakantiegeld op de rekening werkt niet mee, want dat vult de hobbypot soms aan en vanwege een verhuizing gaan we toch niet op vakantie. Allemaal redenen om vooral niet naar een juwelier te gaan en toch te doen. ![]()
En het laatste excuus, wat past dan, met medewerking van mijn eega, beter als je 29 jaar getrouwd bent? Iets met 29(,5)mm? ![]()
Zo, ik heb gezegd.
Het is vast niet ieders cup of tea, maar als aanvulling op de Worldtimer (vrije tijd, warme dagen), Tangente Update (kantoor casual met een overhemd) dan toch eindelijk een Nomos dresser en het is geen Tangente! ![]()
De Tetra, clean en hoekig en, zoals gewoonlijk Nomos, super afgewerkt en dun. Had ik al gezegd: DUN (6,3mm)?
Eigenlijk gewoon de eenvoud zelve, geen poespas, geblauwde wijzer, handwinder. Gewoon, eh, recht-toe-recht-aan en in de juiste proporties. ![]()
Net als het uuwerk.
Wellicht wordt het nu tijd om de rest van de collectie op te ruimen. ![]()
Los van dat denk ik dat het zo een fantastische set is.
![]()
Bedankt voor het lezen.