NA: Holthinrichs Ornament 1 Delft Blue Limited Edition

Heel, heel, héél gaaf!!! Zelf ook al regelmatig contact met Michiel gehad en zn atelier bezocht. Supertof plekkie, en een fantastisch concept. Heel veel draagplezier, en schroom niet om HF lekker vol te spammen :rofl:

1 like

Onlangs in het echt mogen zien, werkelijk schitterend.

1 like

Prachtig!!

1 like

bis bis :+1:

ik ook :star_struck:

nog veel plezier met het uurwerk @Rob_Roll :+1:

3 likes

Ow wat is die mooi. Ik hen een zwak voor Holthinrichs, maar nog niet de centjes. Dit zijn pas liefhebbers horloges!

Geniet er veel van.

1 like

Wow, wat een prachtig stukje kunst zeg. Gaaf dat je er zo betrokken bij kon zijn. Dat maakt het nog net even iets specialer.
Kom maar door met die extra foto’s.

1 like

Wat een schitterend horloge zeg! Deze gaat denk ik heel vaak van de pols… om de achterkant te bewonderen.

1 like

Bedankt allemaal

Op verzoek van een aantal van jullie een extra foto van het uurwerk. Hier was de bewerking nog een WiP, waarbij het rad nog niet geslepen, en de laatste afwerking van de gravering nog niet gedaan was. Wel een redelijk goede close up van het design. Ik zal later nog met een macro lens aan de slag gaan.

13 likes

:+1:

Fraaie en heel bijzondere aanwinst, veel plezier ermee :+1:

Wat een schitterende aanwinst, erg mooi gedaan

Über über cool!

Wat een tof ding! Als deze mensen nou eens een HFLE zouden maken :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Erg mooi! Werkelijk prachtig! :ok_hand:

Schitterend😍!!! Heel veel draagplezier.

Mijn beste,

Chapeau!!
Een uitmuntende creatie van “het ware het goede en het schone”!!

Maar voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Echt heel erg mooi! :heart_eyes:

Kun je verder misschien nog wat meer vertellen over het graveren? Is dat bijvoorbeeld handwerk en wordt dat uitbesteed of doet Holthinrichs dat zelf?

Dat is wel echt heel gaaf !!! Een uniek stuk geschiedenis die je vanaf nu om de pols slaat :wink: veel plezier ermee maar dat moet denk ik wel lukken!

Tja, zo bewerkt lijkt een Peseux 7001 nog eens echt wat… :wink: Prachtig merk, innovatieve kasten, vind ze ook oprecht mooi. Aardige vent ook; paar keer ontmoet op een beurs, moet er zeker nog eens langs in Delft.

Heel veel plezier er mee!

1 like

Heel erg mooi, zowel het horloge als het verhaal. Kan me zo voorstellen dat dit het gevoel geeft van 1 + 1 = 3. Well done! :clap: