NA: Holthinrichs Ornament 1 Delft Blue Limited Edition

Waanzinnig!

Mooi! Gefeliciteerd!

Misschien voor de gein ergens in een hoekje een kroontje laten graveren, gewoon omdat het kan :laughing:

Vandaag ploften er 2 Ko banden op de deurmat. Een klassiek blauw lederen met witte details en een prachtige donkerblauwe rog. Vakwerk banden van Ko voor een prachtig horloge van Michiel. Bedankt voor de tip wat betreft de rog band @Ko-Banden

17 likes

Graag gedaan. Mooie combi met de rog.

6 likes

Supervette combi, heel gaaf!!

Hele mooie combi dit! :ok_hand:

Vindt beide banden erg goed staan, gave combiā€™s. En wat een prachtklok zeg :ok_hand:

Is er eigenlijk een Holthinrichs only topic? Om die in het blauwe neer te sabelen?

ā‚¬150,- duurder dan op facebookā€¦ Van onze grote dierenvrind die niet meer op HF wilde zitten met een grote mond. Ik vind er wat van.

4 likes

Ik heb oprecht getwijfeld om het gewoon in zijn verkoop topic te pleuren, dan maar een banā€¦
Beetjejammer.nl
vrij kinderachtig om (na de hfle discussie) ineens je mooie Ornament weg te doen, maar beroerder nog om hem hier duurder aan te bieden, alsof niemand meeleest en kijkt op facebook :joy:

Ach ja, lekker laten gaanā€¦

1 like

Eens. ik vind het eigenlijk niet kunnen.
Je biedt iets aan voor iemand die hier op HF helemaal geen ā€˜goed verledenā€™ heeft. Misschien niet qua verkoop of wat dan ook, maar schijnheilig om het hier dan wel aan te bieden. Ik zou hem niet willen kopen van hem.

Maar euh, ontopic dan maar weerā€¦ Na deze prachtige NA is het wachten op @tompj zijn kunst stuk.
De Delft Blue is dat wat mij betreft Ć©cht!

Staat heel even in de ijskast dat project. Na aan het denken. Komt daarnaast waarschijnlijk nog iets nieuws aan. Ik wil ook even mijn Parmigiani Tonda eerst verkopen denk ik.

2 likes

Wie die Deutsche Leute sagen:
Absolute Spitzenklasse, Note 1 plus

Maar het is Nederlands he? Dus dan kunnen we gewoon zeggen dat het een absoluut formidabel keizersklasse horloge is,

Gefeliciteerd

1 like

Wat een bijzonder en prachtig horloge is dit!:ok_hand: ā€˜Pure Class!ā€™ zouden de Fransen zeggen. Heel veel plezier ermee gewenst!:slightly_smiling_face:

2 likes

Dat snap ikā€¦

Valentijn en Roel zijn 1 en dezelfde volgens mij, dus hij bied hem niet eens voor iemand anders aanā€¦
maar idd: laten we maar on topic blijven.

Die delfstblauw is wel supergaaf hoor!!! Maar ook de ornament die te koop staat is prachtig, blijven kunststukjesā€¦

2 likes

Ik was er zaterdag eventjes. Er worden zeer mooie dingen gemaakt !!

12 likes

Hebben wij elkaar net gemist afgelopen weekend ā€¦

Post ik wel een foto van de achterkant, minstens net zo fraai als de voorkant.

4 likes

Wauwww!! :heart_eyes::ok_hand:

Liep in april of mei bij toeval langs de etalage van Michiel, tijdens de pauze van een opleiding om de hoek aan het Achterom, op een middag dat er toevallig een drietal Ornament-horloges in de etalage te zien was. Die bleven spoken, vooral de Delft Blue. En nuā€¦ nummer 9 wordt de mijne, Michiel is bezig met het ontwerp voor het graveren van het uurwerk, op basis van een tegelpatroon uit het Alhambra dat ik hem stuurde. Waar Escher ook veel mee gespeeld heeft, om de cirkel rond te maken met dit bericht.

14 likes