NA - Holthinrichs Ornament 1 Satin Silver

Vandaag heb ik de Holthinrichs Ornament 1 Satin Silver bij Michiel opgehaald. Wat een geweldig horloge is dat geworden!! Ik ben niet gauw meer onder de indruk van een horloge maar hier word je echt stil van. De afwerking, de uitstraling, de dial, de caseback, echt alles is fraai en bijzonder.

Nu heb ik behoorlijke berenklauwen van 19.5 cm, dus ik was nogal in dubio of de 38 mm niet veel te klein zou zijn. Nou dat staat meer dan goed, met name door de wat langere en dikkere lugs. Deze ga ik delen met mijn tweelingbroer Hans @Motormuis dus hij is in goede handen. Echt een horloge van ons samen die niet meer weggaat. Kan ook niet want de kast is speciaal voor ons gewijzigd :nerd_face:

Een super warm welkom gehad en wat is het nieuwe onderkomen fraai @Michkh! Alle HF-ers moeten verplicht worden hier langs te gaan want dit is horloge walhalla. Trust me.

Ik kan een heel verhaal tikken maar laat de plaatjes lekker voor zichzelf spreken. Heb ook wat bandjes geprobeerd al. Oh ja, “rex Frisia” betekent “koning Friesland” omdat wij als echte Friezen natuurlijk van mening zijn dat Nederland maar één provincie telt.

179 likes

Top horloge. Gefeliciteerd!

2 likes

Ziet er ook lekker plat uit! Mooi horloge :ok_hand:t3:

1 like

Ja schitterend gefeliciteerd!

1 like

Gefeliciteerd :+1:

1 like

Gefeliciteerd Jeroen, bijzonder horloge!

1 like

Mooi ding, erg bijzonder :+1:

1 like

Mooi Jeroen en Hans!! Proficiat mannen!

Op een mooie broederschap!

3 likes

Mooi! Van harte en veel draagplezier. :ok_hand:

1 like

Gaaf horloge Jeroen … Mega cool :grinning::+1:
Geniet ervan

1 like

Prachtig!

1 like

Prachtig, echt prachtig.

Het toeval wil dat ik morgen de mijne op mag halen. Daar krijg ik, bij het lezen van dit verhaal en het zien van deze foto’s, extra veel zin in!

Veel plezier ermee!

8 likes

Gaaf! Geniet er van :+1:

1 like

Gefeliciteerd met dit pracht exemplaar!
Snel hun website opgezocht en ik vind hun techniek echt bijzonder.

En natuurlijk, Fryslân boppe!

4 likes

Gefeliciteerd!

1 like

Heel erg fraai! Geniet ervan :+1:

1 like

Mooi hoor die open lugs.

1 like

Mooi zeg, proficiat!

1 like

Wat een gaaf horloge. Staat ook nog hoog op mijn toekomstige lijst

1 like