NA: Holthinrichs

Geweldig stuk Nederlands horlogewerk , proficiat :+1: :star_struck:

1 like

Supertof! Fotootje van de achterkant gerne!

Heel mooi, geniet van je NA man. :+1:

Zeer mooi

Mooi ding :+1: Gefeliciteerd met de aanwinst

Leuke introductie en een prachtig resultaat :ok_hand:

Gefeliciteerd mooie en super bijzondere NA

Gefeliciteerd! Leuk om te zien dat je er uiteindelijk toch eentje hebt bemachtigd na je eerdere twijfels. Dan inderdaad goed dat je niet die van mij toen hebt overgenomen maar lekker voor een nieuwe bent gegaan. Die belevenis is ook veel waard. Geniet ervan :+1:

Mooi. Geniet ervan.

Erg mooi horloge ,veel draagplezier gewenst.

Gefeliciteerd! Was er ook keuze om de wijzers te kleuren? Die zou ik persoonlijk donkerder willen hebben voor het contrast maar verder prachtig!

Ik vind dat ze daar mooie horloges maken. Weer eens wat anders dan die eeuwige Rolex of Omega horloges in deze prijsklasse die dit forum domineren.

gefeliciteerd , blijft iets mooi

Prachtig klassiek horloge, hoe langer je kijkt hoe beter je het vakmanschap ziet. Veel plezier ermee en zoals mijn moeder zou zeggen: ben er zuinig op.

Heel mooi!

Ik vond de nadruk op het 3D printen altijd beetje oninteressant. Maar… de horloges zijn echt prachtig! De dial is echt mooi! Echt een heerlijk horloge om fijn te dragen.

@kloetster is er geen lange levertijd?

Na twee maanden had ik hem om de pols… vind ik niet lang… jij?

1 like

Nee hoor, dat is zeker niet lang! Ik was vooral nieuwsgierig. Op de website staat 12 maanden, dat vind ik dan wel weer lang :slight_smile:

Hangt een beetje van het model af denk ik

1 like

Vast hoor! Net als jij vind ik dat ik niet te veel horloges mag hebben (blijft wel lastig) en ben ook niet in de markt voor een Holthinrichs. Want anders ga je inderdaad even langs.

Maar die levertijden schrikken mij altijd wel een beetje af.

Jij hebt hem in ieder geval lekker. Lekker dragen en van genieten. Zitten prachtige exemplaren bij en kan me voorstellen dat het moeilijk kiezen was.

De Delfs blauw is ook erg gaaf!

Maar vind deze echt top.

Dezelfde korrelige structuur op de wijzerplaat (geen idee hoe je dat beschrijft haha) als jij hebt. Heel mooi!

Geniet ervan!

EDIT: Plaatsje van instagram account van Holthinrichs

3 likes

Blijf er naar kijken!!

11 likes