NA: Holthinrichs

Mooi, mooi, mooi

1 like

Heel mooi, Gefeliciteerd met je aanwinst :+1:

1 like

Heel gaaf, complimenten voor deze keuze!

1 like

Mooie NA! Veel plezier er mee.

1 like

Voor degene die hem naast de “gewone” Ornament 1 wil zien:

Gefeliciteerd met je NA, was trouwens weer erg gezellig :beers:

5 likes

Proficiat, zeer mooi en uniek

1 like

Gefeliciteerd Tom met deze NA, wordt iedere keer weer verrast wat er allemaal op de markt is. Mooi horloge met een klassieke look, mooi hoe ze de kast en de lugs geprint hebben, creatief design :+1: :ok_hand:. Draag hem met trots en zuinig op zijn :smiley:.

1 like

Zo, weer een topstuk Tom!
Echt schitterend en erg bijzonder.

Geniet er van.

1 like

Gefeliciteerd. Prachtige wijzerplaat :ok_hand:t2:

1 like

Heel fraai!

1 like

Even een (tussentijdse) dank voor alle reacties!

Ik heb het gevoel dat ik steeds meer naar een stabiele collectie toe aan het groeien ben, hoe onwaarschijnlijk dat wellicht ook klinkt uit mijn mond.

Ik neem misschien nog afscheid van mijn Grand Seiko’s die ik toch relatief weinig draag. De rest kan ik denk ik echt geen afscheid van nemen.

Misschien ga ik me daarna wel meer toeleggen op vintage. Langzaam op zoek naar pareltjes uit die categorie.

2 likes

Heel erg mooi!

1 like

Topper Tom! Gefeliciteerd! Heel erg mooi. :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd @tompj met dit prachtige horloge :smiling_face_with_three_hearts:!

1 like

Eindelijk een exemplaar met correct geplaatste wijzers. Dat gaat vaak net even mis daar in Delft. :thinking::wink:

Schoonheid van een horloge, ook goed om gewoon je gevoel te volgen en niet louter af te gaan op resale value. :facepunch:

1 like

Super mooi, nooit meer weg doen :ok_hand:t2:

1 like

Heel mooi Tom! Prachtige plaat

1 like

Heerlijk zeg! Was van de zomer op een meeting met Holtinrichs en ben toch wel een beetje van het merk gaan houden. Ook die nieuwe serie met ‘geexplodeerde’ wijzerplaat is supervet.

Van harte :slight_smile:

1 like

Wat een prachtig ding man. Niet alledaags, dat kan ik wel waarderen.
Geniet er van :slight_smile:

1 like

Schitterend, classy en uniek :ok_hand:t3: Geniet ervan.

1 like