NA: Horloge Standaards / Displays

Ik wierp hem er laatst overheen, in plaats van op het nachtkastje. Ben niet van het benauwde, maar toen werd ik wel even benauwd. :joy:

3 likes

Een sok gebruik ik altijd, ik wikkel het horloge daar een beetje in. Als eerder vermeld, de sok kan wat aangekoekt of krokant en onwelriekend zijn, maar voorkomt desalniettemin krassen van het aanraken van delen van de band of de achterkant van de case tegen de band.

De Chuck Norris onder de horloges.

2 likes

Ja, ik denk dat ik deze ook maar eens probeer

Haha herkenbaar. Ik heb een mooie watchpouch van @Taconew, z’n geld dubbel en dwars waard kan ik je zeggen :wink: !

Ik zag overigens bij de Xenos onlangs deze:

Euro of 8. Misschien een idee?

1 like

Dát is ook een goeie… @Taconew, kan ik ergens het assortiment bekijken?

Hoeveel was nou de provisie voor refferal :stuck_out_tongue:

1 like

Is het ook niet mogelijk met wat warmte de houder bij te buigen? Zo te zien en op de gok is het een thermoplast dus zou dit moeten kunnen. Voorzichtig met een föhn of verfbrander op afstand verwarmen en met handschoenen oid in de gewenste vorm buigen…

2 likes

Ik hang hem altijd voor op m’n trein.

5 likes

Een horloge (fraai exemplaar, trouwens!) dat ontworpen is om tijdens maanwandelingen rondslingerend ruimtepuin van je af te slaan mag je gerust op je nachtkastje leggen hoor. Hoe doorleefder hoe mooier…
Maar goed wie ben ik doei.

2 likes

Metalen band leg ik hem altijd op z’n kant met de kroon omhoog. :+1:

1 like

Ik heb deze gekocht, bevallen erg goed voor op nachtkastje iig:

image

hier te koop, waren snel geleverd

http://www.obrismorgan.com/watchstand.html

2 likes

Wellicht wel, maar ik waag me er niet aan… Ik geef ze wel kado als een van mijn TAG Heuer’s verkocht wordt :wink:

Zo. De nieuwe hulp is aangenomen :grin:

3 likes

Astu https://www.amazon.de/gp/aw/d/B01G6V05FQ/ref=ppx_yo_mob_b_track_package_o2_img?ie=UTF8&psc=1

En de kwaliteit is nog niet eens zo slecht…

1 like

Die zijn interessant! Heb je geen invoer kosten hoeven betalen?

Die ziet er werk mooi uit, heb je een link? :grimacing::v:

Hoe noem je zo’n soort bakje / plaat (zo noem ik het maar even)? Juweliers hebben deze ook altijd op tafel en in zou er ook graag een willen hebben.

Valet tray

1 like