NA? Horloge? đŸ€”

Tenzij je paranoĂŻde bent en vermoedt dat je baas bijhoudt waar je zoal uithangt op de werkplek (4 x naar wc, 6 x roken, 8 x koffie apparaat of het aantal toetsaanslagen per dag.

Just kidding, laat je niet gekmaken.

1 like

Heb er met kerst ook een gehad, althans zo’n charge 3. Snel op MP geramt. Wat een irritant apparaat. Ben een Garmin Fenix gewend, maar die heb ik inmiddels zelfs niet meer
 Pfff dan schiet er bij zo’n Fitbit de tranen wel in je ogen :+1: ben benieuwd hoe lang je m vol houdt met op de andere pols een ‘echt’ horloge.

1 like
4 likes

:joy::shushing_face:

1 like

Ik mag toch hopen dat dit wel gewoon een eigen schermprint is hĂš?!

Verrek, plaatje is gewoon legaal gejat ûh embedded: https://i.redd.it/isrdkkceeq211.png. Netjes @W.E 
 :rofl:

3 likes

I see what you did there :smirk::sweat_smile:

Edit: gvd anderen waren me voor.

2 likes

Is een ideaal ding om je personeel 24/7 te tracken. Het werkt ook veel nauwkeuriger dan via gsm-masten.

“Just because you’re paranoid doesn’t mean they aren’t after you” :shushing_face:

1 like

dan klopt er iets niet :sunglasses:

1 like

Was dit niet de route die een kat aflegt nachts?

3 likes

Niks. Verkopen of in de la gooien
ik vind ze echt verschrikkelijk om te zien. Volwassen kerels, ook vaak nog in pak, en dan dit om de pols :persevere: . Met een t-shirtje aan net zo lelijk btw.
Maar dat geldt voor alle smartwatches ( behalve die paar die nog op een normaal horloge lijken ) . Lelijk, en nutteloos. Nog meer info in een nog kortere tijd : niet doen.
image
"jamaar nu hoef ik niet op mijn mobiel te kijken of ik berichtjes krijg " yeah right :roll_eyes:

Om te sporten? Ach. Dat kan, misschien voor je hartslag als je dat interessant vindt.

Ik stop dat ding zonder bandje in mijn sok, binnenkant achter het bot.

Werkt perfect.

1 like

Zo draagt @FransT zijn gewone horloge ook. Maar dan zonder de sok.

2 likes

Jaja regelmatig. Vandaag nog. Heerlijk, die vrijheid :

En nooit meer bang voor horloge-rollers.

1 like

Hahaha ja vind dat ding érg lelijk; zeker onder pakken die ik meestal op kantoor draag! :grimacing:

En al helemĂĄĂĄl in vergelijking met mijn favoriete Omega horloges die prachtig staan in combinatie met mijn jasjes en dasjes!! :see_no_evil:

Ik heb al een geschikte la gevonden voor de Fitbit om lekker te verstoffen! :innocent: :sunglasses:

1 like

Aan mij geven​:smirk::smirk::wink::wink:

1 like

Hahaha ben Sinterklaas niet! :crazy_face: