Tenzij je paranoĂŻde bent en vermoedt dat je baas bijhoudt waar je zoal uithangt op de werkplek (4 x naar wc, 6 x roken, 8 x koffie apparaat of het aantal toetsaanslagen per dag.
Just kidding, laat je niet gekmaken.
Tenzij je paranoĂŻde bent en vermoedt dat je baas bijhoudt waar je zoal uithangt op de werkplek (4 x naar wc, 6 x roken, 8 x koffie apparaat of het aantal toetsaanslagen per dag.
Just kidding, laat je niet gekmaken.
Heb er met kerst ook een gehad, althans zoân charge 3. Snel op MP geramt. Wat een irritant apparaat. Ben een Garmin Fenix gewend, maar die heb ik inmiddels zelfs niet meer⊠Pfff dan schiet er bij zoân Fitbit de tranen wel in je ogen ben benieuwd hoe lang je m vol houdt met op de andere pols een âechtâ horloge.
Ik mag toch hopen dat dit wel gewoon een eigen schermprint is hĂš?!
Verrek, plaatje is gewoon legaal gejat Ă»h embedded: https://i.redd.it/isrdkkceeq211.png. Netjes @W.E âŠ
I see what you did there
Edit: gvd anderen waren me voor.
Is een ideaal ding om je personeel 24/7 te tracken. Het werkt ook veel nauwkeuriger dan via gsm-masten.
âJust because youâre paranoid doesnât mean they arenât after youâ
dan klopt er iets niet
Was dit niet de route die een kat aflegt nachts?
Niks. Verkopen of in de la gooienâŠik vind ze echt verschrikkelijk om te zien. Volwassen kerels, ook vaak nog in pak, en dan dit om de pols . Met een t-shirtje aan net zo lelijk btw.
Maar dat geldt voor alle smartwatches ( behalve die paar die nog op een normaal horloge lijken ) . Lelijk, en nutteloos. Nog meer info in een nog kortere tijd : niet doen.
"jamaar nu hoef ik niet op mijn mobiel te kijken of ik berichtjes krijg " yeah right
Om te sporten? Ach. Dat kan, misschien voor je hartslag als je dat interessant vindt.
Hahaha ja vind dat ding érg lelijk; zeker onder pakken die ik meestal op kantoor draag!
En al helemĂĄĂĄl in vergelijking met mijn favoriete Omega horloges die prachtig staan in combinatie met mijn jasjes en dasjes!!
Ik heb al een geschikte la gevonden voor de Fitbit om lekker te verstoffen!
Aan mij gevenâ:smirk:
Hahaha ben Sinterklaas niet!