NA? Horloge? 🤔

Een awkward (gratis) NA van mijn werk om alle kantoor werkbijen te verleiden om méér te bewegen cq. stappen te lopen…een Fitbit! :thinking:

Aangezien ik al jaren zélf vanaf de auto naar de ingang van ons kantoor loop was ik al behoorlijk tevreden over mijn fitness regime. :sunglasses:

Hoe dan ook; een nieuwe aanwinst!
In mijn geval om de rechterpols (aangezien links mijn Seamaster blinkt dus daar is geen ruimte voor plastic!

Hij meet je hartslag, kan trillen, heeft reminders voor water drinken, doet naar verluid aan slaap analyse adhv je hartslag, registreert elke stap en kan blijkbaar andere fitness en caloriearme dingen! :crazy_face:

Een klein groen lampje meet vermoedelijk de hartslag:

Display foto (je moet érg snel zijn want voordat mijn phone kan focussen gaat het schermpje uit!) :grimacing:

Bijna vergeten maar is dus óók een horloge…technisch gezien dan!

Nog onduidelijk wát ik hiermee moet! :roll_eyes:
Met 2 horloges zowel links als rechts voel ik mij vooral generaal Swartzkopf die net Irak heeft binnengevallen… :flushed:

(Linkerpols)

25 likes

Toch wel leuk dat ze dat uitdelen. Ik ken mindere werkplekken / bedrijven.

1 like

Veel met de Seamaster bewegen, windt ie meteen mooi op :sunglasses:

3 likes

Zeker, maar ik zou het niet onder de categorie gewone polshorloges willen scharen. Eigenlijk is het net als de zakhorloges een heel eigen sub categorie de smart watches.

Ja klopt! Het is een mini computer!

Natúúrlijk super tof van mijn werkgever maar het staat niet echt mooi onder een overhemd…verder voelt het raar!!

Wél 2500 stappen gelopen! :sunglasses:

2 likes

+21 …goed bezig! Waar staat die 1.87 (onderste getal) voor? Vind het wel een geinig ding maar wat je al zegt, het ziet er een beetje raar uit onder normale kleding.

1 like

Ik denk de afgelegde afstand.

1 like

Eerlijk gezegd weet ik dat niet!!? :thinking:
Hmmm er staat nu 1.88(?) en het lijkt een locatie logo?
Overigens lig ik hier op de bank te fitnessen dus onduidelijk waarom dit nu oploopt(?)

2 likes

Denk dat je gelijk hebt! Als je de 2500 * +/- 0,7 doet kom je op zo’n 1,8km. :slight_smile:

Rechterpols zei je?

9 likes

Ik lig héél keurig tv te kijken!!! :innocent:

Dat moet het zijn ja!!!
Slimmeriken hier!!

1 like

:joy: Dat denk ik wel, want je hebt gelijk hij geeft zo dus de afstand aan.
Mijn S8 heeft die meuk ook en ik doe gemiddeld 12000 stappen per dag, afstand weet ik niet. Want ik heb alles uitgezet ervan. Maar beweging registreert die dus als lopen. Zo werken al die stappentellers.

Dus dat fitnessregime vanaf de bank kan niet anders dan een nette omschrijving zijn voor " dat die hem even door de hand laat gieren".

Tissue?
Of is dat geen issue en staan ze onder handbereik? :rofl:

3 likes

Aan het einde van de film zit ik op 28.000 stappen en 90 km afgelegd!!! :sunglasses:

5 likes

Heel nuttig als die ermee stopt…

Heb je van nature al , dat heet dorst.

Gewoon lekker die prachtige Seamaster blijven dragen dus :grinning:

3 likes

🥺 neen

Kun je morgen aan je collega’s vertellen en vragen hoe zij het hebben gedaan :joy:

Ik weet óók niét waarom er 48.735 stappen zijn geregistreerd; zou ie stuk zijn?:lying_face:

2 likes

Hahaha dát is zeker!!! :slightly_smiling_face:

1 like

Kan je het scherm niet uitzetten of alleen de fitnes zaken laten tonen? Dan is het wat meer een separate fitness ding

Hee, is dat nou een Rado Ceramica? Gefeliciteerd. :grin:

1 like

Ik zie een fitbit of Apple gadget meer als een activity tracker dan een horloge. Desalniettemin veel draag plezier gewenst! :+1:

1 like