NA: Horloge voor vriendin

Hoi,

Om mijn vriendin (en moeder van mijn 2 kinderen) te verrassen heb ik haar een tijdje geleden een nieuw horloge cadeau gedaan, de Seiko Presage Cocktail Time (SRP855J1). Sindsdien draagt ze dit horloge met heel veel plezier en ze heeft mij er al vaak voor bedankt. Het horloge loopt als een zonnetje en heeft nog geen seconde stil gestaan. Af en toe stuurt ze mij een foto toe (zie hieronder). Mooi om op deze manier een hobby te kunnen delen :smiley:

Groet,

Jarno

58 likes

Topper

1 like

Eens wat anders dan een bloemetje! Nice :sunglasses:

2 likes

Super!! Hier ging het niet heel veel anders, mijn vriendin aast op mij Tudor Black Bay. Die blijft dus lekker op staal zitten, met als argument dat ik bang ben voor beschadigingen aan de band als ik hem te vaak voor haar moet inkorten :stuck_out_tongue:

Denk je daarmee de discussie beslecht te hebben, zegt ze sindsdien doodleuk “dan moet je er maar eentje voor mij kopen.” :man_facepalming::man_shrugging:

P.S: mooie serie, die Cocktail Time!! Heb er zelf een gehad, met donkerblauwe plaat maar de band zat me niet heel lekker. Ene schakeltje net te strak, andere schakeltje net te los…

2 likes

Mooi cadeau !
Dit is dus Echte Liefde !!!

1 like

Dan zit er niks anders op om ook ééntje voor haar te kopen :wink:

De vlindersluiting heeft geen microafstelling dus je moet een beetje geluk hebben. Na eerst iets te lost te hebben gezeten zat het na één half schakeltje eruit te halen perfect om haar pols :slight_smile:

Leuke foto’s. Ook mooi om te zien dat jullie deze hobby kunnen delen. Mooi horloge.

2 likes

Mooi horloge en leuk dat ze een beetje meegaat in jouw hobby :wink:

1 like

Happy wife, happy life.

1 like

Erg mooi horloge, top cadeau :ok_hand: :sunglasses:

1 like

Dankje! Echt wel :blush:

1 like

Dankje! Zo is dat

Absoluut!

Thanks! Kwam ook als een echte verassing:slight_smile:

1 like

Staat haar erg goed :+1: mooi cadeau.

1 like

Leuk dat ze ook echt liefhebber is! :+1:

1 like

Tof dit, super :+1::+1::ok_hand:

1 like

Thanks!

Echt wel! Ik heb haar aangestoken :wink:

1 like

Thanks :slight_smile: