NA: Horlogekist

Thanks!
De huidige collectie is iets (5) groter, maar die gaan allemaal weg samen met de TH1000. Eind van het jaar een grail erbij rechts onderin. Can’t wait.

49$ aan verzendkosten op een aanschaf van 129$ is wel veel. Heb jij deze ook moeten betalen ?

Nee, ik was €118,- kwijt, all in. €99,- + €19,- verzenden.

http://m.ebay.com/itm/edle-UHRENBOX-FUR-6-UHREN-aus-Massivholz-neu-OVP-ideal-fur-grose-Uhren-/302080532596?nav=SEARCH

Oh jij hebt de edle, en ik keek naar de rainer.
Wat het verschil is zie ik zo niet. Weet jij dit misschien ?
Wel dat hij 16€ duurder is en dat je er €44 aan verzending voor moet betalen ipv €19.

Bedankt voor je link👍🏻

Ik heb nog even gekeken, maar ik heb werkelijk geen idee. De foto’s lijken zelfs exact gelijk te zijn, dus ik ben zelf inmiddels ook wel benieuwd…

1 like

Ik ben zelf nu momenteel in voor een mooie horlogekist/box nadat het (kunst)leer van mijn originele IWC behoorlijk begint af te rafelen. Hoe bevalt de box tot op heden?

1 like

Die bevalt nog steeds goed, prima box hoor.

Ik moet wel zeggen dat ik hem niet meer ten volle benut. Op een gegeven moment kreeg ik een wat ongemakkelijk gevoel bij het feit dat alle horloges op één plek stonden. Ziet er leuk uit, maar eventuele inbrekers bewijs je er ook een dienst mee natuurlijk.

Dus nu staat alleen het minder waardevolle deel in die kist, de rest logeert meestal buitenshuis.

1 like