NA: Hublot Big Bang

Deze week de trekker overgehaald en onder het motto “Probieren geht über studieren” een Hublot Big Bang gekocht.

Het is een enorm horloge met een hele mooie carbon fiber reverse panda wijzerplaat.

De kastdelen en bezel zijn gemaakt van tungsten (tung sten in het Zweeds staat voor zwarte steen), wolfraam in het Nederlands. De atoommassa van wolfraam is ongeveer gelijk aan die van goud, lekker zwaar dus. De achterdeksel is van titanium.

dustin-johnson-watch-hublot-big-bang-back

Het is een horloge uit de Beverly Hills serie. En alhoewel ik het idee heb dat vrijwel alle Hublot’s verkocht worden als “limited” is de oplage van 25 in dit geval toch wel erg overzichtelijk.

De eerste indruk is zeer positief. Het horloge heeft een enorme wrist presence, de band is heel mooi gemaakt met rubber aan de binnenzijde en leer aan de buitenzijde en de sluiting voelt zeer solide aan.

Blij mee :sunglasses:

73 likes

Ik vind het een mooi horloge. Geniet ervan.:+1:

1 like

Haha, nice. Gaaf ding, en lekker tegen de stroom in.

1 like

Gefeliciteerd! Het is ongetwijfeld een blikvanger en altijd aanwezig: je voelt dat je wat om je pols hebt.
Geniet er van!

1 like

Respect :+1: heel erg tof!

1 like

Wow, inderdaad een big bang op de pols. Mijn aandacht zou die wel even vasthouden ja.
Veel plezier ermee.

1 like

Ben benieuwd hoeveel mensen nu gaan haten op Hublot in dit topic :")

Gefeliciteerd met je NA!

1 like

Gefeliciteerd! Omdat het kan, zal ik maar denken :slight_smile:

2 likes

Vind ik leuk! Is echt iets anders dan wat we hier gewoonlijk zien passeren. Na de Panerai revival nu de Hublot revival?

1 like

Gefeliciteerd :+1:

1 like

Gefeliciteerd! Mooi horloge, inderdaad lekker ‘‘tegendraads’’, maar ik kan Hublot zeker waarderen!

1 like

Dat geloof ik graag! Veel draagplezier. :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd met een pracht van een aankoop :+1::+1:

1 like

Zooo… wat 'n ding! :star_struck:.

Ik vind 'm eigelijk heel mooi!

Geniet ervan.

1 like

Netjes hoor, gefeliciteerd!

1 like

Indrukwekkend exemplaar zeg, met bijzondere “lugs”!
Loopt de kleur van de band door in de zijkant van de kast?

1 like

Dat horloge heeft veel te vertellen zeg!

Lekkere knaller.

1 like

Wat een knaller!

2 likes

Big Bang it is. Veel plezier met deze reus :+1:

Baas

2 likes

giphy (3)
Nee grapje, hij ziet er goed uit. Geniet ervan.

1 like