Ik heb geen idee. Vanavond pakketje ontvangen. Misschien dat @Oldheritage daar meer over kan zeggen.
Ja mooi hè. Het hoeft van mij niet te druk.
Een vriend van me had serieus geld betaald voor een Armani horloge. Een echte hoor !! Werd mij verzekerd, want dit soort dure horloges worden vaak nagemaakt. Daarom had hij hem bij een officiële dealer gekocht…
Desondanks werkte het horloge na een paar maanden niet meer. “Jij kan toch horloges repareren?” Alles geprobeerd om er onderuit te komen, maar ik moest er toch maar eens naar kijken vond hij.
Wat een bagger onder de kap. niets aan te redden natuurlijk, het geld voor een schroevendraaier niet waard. Maarja, hoe vertel je dat aan die vriend… Uiteindelijk maar omheen geleuterd, “moeilijk aan onderdelen te komen”, “want exclusief merk”, “kan wel eens duur worden als je hem laat repareren…”
Ik vond het zo sneu voor hem
Ja, dat risico heb ik genomen. Loopt nog steeds op tijd. Ik kom hoop dat de datum goedkoop te fixen is. Dan heb ik er hopelijk nog een tijd plezier van.
Oh wauw! Dat is wel van een andere orde. Lijkt er wel op. Een beauty. Kan ik helaas niet betalen.
deze is toch mooier.
De ST25 op zich bestaat al een hele poos, en is een best betrouwbaar uurwerk met een goede reputatie. Op sommige exemplaren met een grote datum indicatie zoals deze van OP kan de drukker om de datum te wisselen wat klemmen na lang stil liggen. Verder loopt de mijne prima, en deze is al van in 2011.
Het gaat er om dat jìj het horloge mooi vindt !
Gefeliciteerd.
Op zeker.
Dat bedoel ik. Ik ga er gewoon een flinke tijd van genieten.
Scheelt slechts 20.000 euro. Pfffffg
Kan zijn dat er geen quick set functie op zit ziet er wel leuk uit en moonphase en glazen back heeft altijd een plekje in mijn hart
Thanx!!
Er zit wel een quick set functie op. En die doet het maar half. De moonfase doet het prima. De datum loopt af en toe vast, vooral bij de 10-tallen.
Toch een leuke aanwinst
Ja, hij is nog niet van mijn pols af geweest.
Mannen, tijdje geleden. Ik draag het horloge nog steeds. Tijd is niet heel betrouwbaar. Hij heeft niet genoeg reserve en de datumwissel lijkt de tijd te remmen. Ik heb het horloge met de hand opgedraaid. Dat lijkt beter te gaan. Of is dat toeval? Heeft dit uurwerk wel de mogelijkheid tot handopwinden?