Gezocht topic leverde helemaal niks op en sommige leden hier zwichten niet voor flappen . Nog op Chrono24 gekeken maar voor die paar euro’s meer geen zin via die route. De Sinn 556 I B. Ik zag hem voor het eerst in het Sinn only topic bij @Amice om de pols. Die blauwe plaat en ik was verkocht.
Na een prettige mailcontact met Sinn vandaag (binnen 1) geleverd! Wat een heerlijk simpel horloge is het een echte alleskunner, soms lijkt het alsof er geen glas in aanwezig is geeft een mooi effect.
Ik verbaas mij erover dat het nog best wat gewicht om de pols is. Had ik niet verwacht komt ook door de bracelet. Heb hem op de H Link. De Fine komt er ook bij. De bracelet draagt relaxt en het horloge ligt precies bovenop de pols en heeft niet de neiging om te kantelen of te schuiven erg prettig. De sluiting is kansloos ga er niet teveel woorden aan vuil maken maar dat ze dat zelf acceptabel vinden een bracelet van zo een waardeloze sluiting te voorzien.
Afstelling van de bracelet nam 5 minuten in beslag. Leuk gimmick is de zicht bodem en deze heeft nog het ETA Top grade uurwerk erin zitten altijd leuk. Voor dit geld is dit een pracht horloge om in je collectie erbij te hebben. Casual, sportief maar kan ook heel makkelijk bij een jasje en overhemd
Mocht je een duikpak aan willen dan kun je er tot 200m mee duiken en er zit zelfs een divers extension op de band, genoeg geluld en plaatjes!!!