NA : I bought a SpeedmasteR on #speedytuesday

Mooi hoor :+1: Bijna zonde om zoiets dagelijks te gaan dragen maar ik zou dat ook doen

2 likes

Haha man wat een avontuur!
Veel plezier met deze aanwinst :smile:

1 like

Prachtig verhaal en zeer mooi horloge! :ok_hand: Van harte gefeliciteerd en geniet ervan met volle teugen.:slightly_smiling_face:

1 like

Veel draagplezier :+1:

1 like

Gefeliciteerd :partying_face: geniet ervan :+1:t2:

1 like

Haha eind goed al goed en ik kreeg al bijna een hartverlamming van je verhaal!! Moet je na gaan wij jij moet hebben gehad! Maar van harte met je prachtige speedy en draag hem nog eens 45 jaar in gezondheid!

Ik geef je als tip, draag hem zoveel mogelijk en zo vaak mogelijk het leven is te kort om niet je favorite horloge (altijd) te dragen.

1 like

Mooi verhaal, gefeliciteerd en slim om eerst een minder duur horloge te kopen om te kijken of je wel een horlogedrager bent. Geniet ervan.

1 like

Leest als een thriller :slight_smile: Gelukkig met happy ending! Gefeliciteerd.

Zorg er goed voor en hou hem gewoon voor altijd! Ik mis mijn Speedy nog steeds. Heb er mooie stukken voor terug, maar ooit komt er weer een Speedy in de collectie.

1 like

Wat een verhaal! Zowel de aanloop als de aankoop. Fijn dat het allemaal goed is gekomen :slight_smile: Prachtige speedy zo hoor, veel plezier!

1 like

Je kan een boek schrijven over de aankoop van een horloge :rofl: maar een leuk verhaal en toch even spannend als je niet het juiste horloge opgestuurd krijgt. Met verzenden is het toch altijd even spannen of het goed gaat, zeker als het om een wat grotere waarde gaat.
Uiteindelijk heb je wel een prachtige Speedmaster uit je geboorte jaar. Gefeliciteerd ermee!

1 like

Mooi man, geniet ervan!

1 like

Ik heb ooit geschreven voor een magazine … valt het op?

Vroeger kreeg ik altijd onder mijn veren van de hoofdredacteur dat mijn teksten langer moesten zijn, op forums moet ik me leren beperken … haha

2 likes

Ja beetje wellicht, lang verhaal maar leest lekker weg.
Van mij mag het hoor.

1 like

Vandaag nog originaal Omega cataloog gekocht op ebay samen met een prijslijst van 1976.
Leuke toevoeging aan mijn horloge. :partying_face: :ok_hand:t3:

Horloge
Originele doos en papieren
Extract from the Archives
Origineel tijdscorrecte cataloog

1 like

Mooie toevoeging inderdaad!

Gefeliciteerd met je NA!

1 like