NA: Ich bin ein Koreaner

Merci :pray:t2:

Hèh ja; ben op de hoogte van jouw teleurstelling. Goed kans dat ik me daar wat minder aan zou hebben gestoord. Ben benieuwd of jij dezelfde vibe krijgt als je de Pitzmann in het echie ziet. :thinking:

Ik moet zeggen: ik schatte 'm kleiner dan die 39 mm toen ik 'm om de pols had en denk dat-ie prima onder de overhemdsmouw gaat passen. :crossed_fingers:t2:

Het staat ons volgens mij vrij om Pitzmann op z’n Koreaans uit te spreken. :smile:

1 like

Dank en veel plezier ermee!
Niet mijn smaak maar dat maakt het leuk :ok_hand:t3::ok_hand:t3:!

1 like

Die vrijheid omarm ik met respect en daarom noem ik hem Dong-Sun.

3 likes

Gefeliciteerd :ok_hand:t2:

1 like

Heerlijk deze afwisseling.
Draag hem in goede gezondheid!!!

1 like

Lezenswaardige introductie van een mij totaal onbekend merk. Gaaf horloge, veel plezier ermee! :ok_hand:

1 like

Goed geschreven. Ik begrijp jouw enthousiasme na het lezen en bekijken van de foto’s. Verrassend leuk. Gefeliciteerd met je Koreaanse NA

1 like

Mooie aanwinst!

1 like

prachtig plaatje

1 like

Ik wist helemaal niet dat ze ketchup aten in Zuid-Korea.

Mooi ding zeg!

Echt een mooi horloge! En je tekst leest heerlijk weg.

Dank jullie wel :pray:t2:

1 like

Voor over de kimchi of bibimbap. :ok_hand:t2::yum: Meer info kun je krijgen bij:

Even vragen naar Helmut.

2 likes

Ik ga wel eens naar die in de Markthal. Lekker man.

1 like

Gefeliciteerd met deze aanwinst op het fotum ! :ok_hand:

1 like

Pitzmann Seoul is nog even wennen voor mij maar ik vind het een erg mooi horloge! Alles mooi in verhouding. Seconde wijzer had iets kleiner gekund inderdaad maar staat toch goed. Heel mooie wijzers! Veel plezier ermee.

1 like

Mooi hoor! Prachtige klassieke dresser. Heel veel draagplezier

1 like

Moest 'm even opzoeken.

“In Korea heeft de naam Dong-Sun een betekenis die verband houdt met oost en goedheid. De naam is van Koreaanse oorsprong en wordt vaak gebruikt voor jongens. In sommige interpretaties kan Dong (동) verwijzen naar oost of samen, terwijl Sun (순) staat voor puurheid of gehoorzaamheid. Hierdoor draagt de naam een positieve connotatie van helderheid, harmonie en moraliteit.”

Thanks!:smiling_face:

1 like

Danku! :pray:t2:

2 likes

Van harte gefeliciteerd met dit mooi Koreaans horloge. Veel plezier ermee.

:pray::hugs:

1 like