NA ideaal om paaseitjes mee te gaan zoeken

De camouflagekleuren van het bandje gaan me iets te ver maar het horloge is toch eigenlijk wel een klassieker aan het worden :+1:

1 like

Mooi aanschaf deze Hamilton. Simpel, helder en duidelijke ‘military watch’, om het maar op zijn Hollands te zeggen. Een camouflage bandje staat hem goed, maar zoals al opgemerkt, misschien een met wat minder fletse print.
Leuk!

1 like

Ideaal voor de zomer , tof

1 like

Mooi horloge, top, ik hou wel van witte wijzerplaten. Ondanks de best drukke wijzerplaat oogt ie strak.

1 like

Proficiat.

1 like

Grappig… dit gevoel had ik met uitzoeken ook,
Toch vond/vind ik de match wel geslaagd.

Dank voor je replay kerel.

Nog Ff extra plaatjes voor de sfeer want t is zo een leuk ding.

4 likes

Gaaf ding, laatst ook naar zitten kijken. Witte platen houd ik ook wel van.
Veel plezier er mee

1 like

Even een vraag. De afwerking van de kast is op dezelfde wijze gedaan als mijn CWC. Is dat een coating? Of gestraald?

1 like

Lijkt gestraald.

1 like

Ja deze viel mij ook op maar precies wat je zegt, net even te duur. Super gaaf en veel plezier ermee

1 like

Heel mooi! Geniet er van bij het rapen!

1 like

Traditie getrouw sluit ik mijn NA af met een dank voor de fijne reacties en een lekkere lume shot.

2 likes

Leuk! Ik heb ook naar deze versie zitten kijken, maar het is uiteindelijk de zwarte geworden.
Alhoewel ik normaal niet van dit soort bandjes ben vind ook ik dit een hele geslaagde combi :+1:

1 like

Dat doet ie goed!

1 like

Precies dit, je kan er zo blij van worden! Mooie klok hoor en gaaf met die band!

1 like