Ken je dat, zo’n horloge dat elke keer je aandacht trekt?
Zo’n horloge dat je super gaaf vind maar toch ook weer net iets te duur op 1 of andere manier?
Zo’n horloge waarbij je elke keer toch de knoop voor doorhakt om te kopen maar er dan keer op keer er een ander horloge weet voor te dringen?
Ja zo’n horloge heb ik vandaag aangeschaft , EINDELIJK .
Deze heerlijke rakker staat al eeuwen op mijn lijstje maar het kwam er nooit van.
Afgelopen week riep ik toen er op HF een foto van voorbij kwam “gaaaaaaaf” en paar min later had ik ineens een deal met @Watch2Morrow.
Het ophalen duurde net Ff wat langer. Super druk!
Vandaag kregen we onze agenda’s synchroon en ik ben die kant op gevlogen samen met mijn zoon en werkbusje. Een hele wereldreis in zo een hobbel hok!
Het was het waard, na een heerlijke koffie en een te lekker koekje mijn aanschaf officieel overgenomen en weer eens helemaal happy. Heerlijk toch nieuwe horloges kopen!
Deze NA houden we kort en simpel , net als mijn simpele maar te gave handwindertje NA.
Eindelijk heb je weer eens iets nieuws! . Leuk ding, dat bandje maakt hem wel moet ik zeggen. Enjoy!
Edit: en die 24 uur schaal, waarvan je laatst aangaf dat meer horloges dat hebben (naast de Glycine waar het over ging). Ik dacht altijd dat dat in combinatie was met een extra wijzer voor tweede tijdzone. Maar dus (lang) niet altijd betreft het een GMT.
Supertof horloge, geinig verhaal, dus gefeliciteerd er mee en veel plezier er van.
Ik hoop wel dat die band het voortijdig begeeft, dan kan die mooie NATO er weer op, of een, eh, fatsoenlijke leren band. Pwoah, faux camo is al een dingetje, maar hij is te flets voor dat horloge in mijn beleving. Dat horloge verdient een mooie band die door het contrast het horloge juist naar de voorgrond drukt.