NA ideaal om paaseitjes mee te gaan zoeken

Ken je dat, zo’n horloge dat elke keer je aandacht trekt?
Zo’n horloge dat je super gaaf vind maar toch ook weer net iets te duur op 1 of andere manier?
Zo’n horloge waarbij je elke keer toch de knoop voor doorhakt om te kopen maar er dan keer op keer er een ander horloge weet voor te dringen?

Ja zo’n horloge heb ik vandaag aangeschaft , EINDELIJK .

Deze heerlijke rakker staat al eeuwen op mijn lijstje maar het kwam er nooit van.
Afgelopen week riep ik toen er op HF een foto van voorbij kwam “gaaaaaaaf” en paar min later had ik ineens een deal met @Watch2Morrow.
Het ophalen duurde net Ff wat langer. Super druk!

Vandaag kregen we onze agenda’s synchroon en ik ben die kant op gevlogen samen met mijn zoon en werkbusje. Een hele wereldreis in zo een hobbel hok!

Het was het waard, na een heerlijke koffie en een te lekker koekje mijn aanschaf officieel overgenomen en weer eens helemaal happy. Heerlijk toch nieuwe horloges kopen!

Deze NA houden we kort en simpel , net als mijn simpele maar te gave handwindertje NA.

Een simpele maar super gave Hamilton Kahki Field.


Zoals jullie zien heb ik het originele NATO meteen vervangen door een in het thema passend bandje dat ik via @Blauwbeer in handen heb verkregen .

Gouden combi in mijn ogen.

Ik heb Iig zin om morgen op ons veld paas eitjes te gaan zoeken met dit gave horloge om de pols.

Ik is blij!


82 likes

Mooi hooi, proficiat.

1 like

Eindelijk heb je weer eens iets nieuws! :joy:. Leuk ding, dat bandje maakt hem wel moet ik zeggen. Enjoy!

Edit: en die 24 uur schaal, waarvan je laatst aangaf dat meer horloges dat hebben (naast de Glycine waar het over ging). Ik dacht altijd dat dat in combinatie was met een extra wijzer voor tweede tijdzone. Maar dus (lang) niet altijd betreft het een GMT.

1 like

Die band staat er inderdaad tof op!

1 like

Had al ff last van koud zweet en rare trekjes…

Had niet veel langer moeten duren hoor, net op tijd kwam deze op mijn pad…

Pfff wat een geluk.

2 likes

Er was je toch super Deluxe baklava beloofd?

1 like

Het was gezellig Hans. Veel plezier met je NA!

Zeg dat wel :sweat_smile:

Als het mij uitkomt ben ik heel erg Holland. Een bakje koffie en een koekje :white_check_mark:

4 likes

Heel mooi gefeliciteerd :ok_hand:t2:

1 like

Heftig… Blij dat je dat hebt kunnen verhelpen! Maar ben bang dat het snel weer de kop opsteekt…

2 likes

Supertof horloge, geinig verhaal, dus gefeliciteerd er mee en veel plezier er van.

Ik hoop wel dat die band het voortijdig begeeft, dan kan die mooie NATO er weer op, of een, eh, fatsoenlijke leren band. Pwoah, faux camo is al een dingetje, maar hij is te flets voor dat horloge in mijn beleving. Dat horloge verdient een mooie band die door het contrast het horloge juist naar de voorgrond drukt.

3 likes

Erg fraai!!! Ik snap dat je hier blij van wordt!
Lekker fris met de witte wijzerplaat.

Het camo bandje is niet zo mijn ding, maar goed… Smaken verschillen!

Succes met de zoektocht naar de eitjes. :hatching_chick::blush::wink:

1 like

Helemaal mee eensch. Die NATO erop laten. Of anders een mooie unikleur (zwart?) band.

2 likes

Mooi ding, proficiat🎉

1 like

Heerlijke paasknaller :boom::rabbit:

1 like

Super nice

1 like

Leuk horloge en leuk om te merken dat je elke keer weer zo enthousiast wordt van wéér een nieuw horloge!

EN trouwens jaloers op hoe je dat GIFje gemaakt hebt en het ook nog hebt kunnen plaatsen!
Heb 't al 's geprobeerd, maar het is mij nog niet gelukt…

1 like

Ja hoor! Very nice!

1 like

Ja echt een superleuk horloge hoor!
Veel.plezier ermee.

1 like

Vet !!

1 like

Mooie Hamilton!:ok_hand:
Gefeliciteerd

1 like