De mensen van Rolex zien dat graag zo
Top horloge en in mijn ogen idd samen met de Airking en de Milgauss één van de smaakvolste Rolexen…
De mensen van Rolex zien dat graag zo
Top horloge en in mijn ogen idd samen met de Airking en de Milgauss één van de smaakvolste Rolexen…
Ah, de Milgauss, daar kan ik nog lekker op afgeven.
Tenzij ze daar een normaal saffierglaasje zonder lood op duwen
Ik verdenk ze ervan dat ze koffie drinken in de plaatselijke supermarkt.
In het kort: Het 12 Stappen Minnesota Model
Stap 1 – Erken je verslaving en de gevolgen
Stap 2 – Geef toe dat je horloges koopt
Stap 3 – Aanvaard chagrijnige gezinsleden
Stap 4 – luister naar de balans van je horloge
Stap 5 – Ga aan de slag. Allereerst door een Rolex te kopen
Stap 6 – Onderzoek je spaarrekening
Stap 7 – Uit je bereidheid om een tweede Rolex te kopen
Stap 8 – Ga na of je nieuw te kopen Rolex geen schade heeft
Stap 9 – Maak vrienden met de Rolex-dealers
Stap 10 – Hou door zelfonderzoek voortdurend de prijzen van Rolex in de gaten
Stap 11 – Creëer rust in je leven door naar de glijdende secondewijzer te kijken
Stap 12 – Geef je ervaringen door aan lotgenoten
Ik had die stappen misschien niet willen weten; zit bij stap 2
Je hebt een geweldig mooi horloge aangeschaft Veel plezier er van.
Proficiat! Echt een topper
Mijn meest gedragen horloge de laatste 2,5 jaar
Leuk voor je; geniet ze!!!
Stap drie is makkelijk te overwinnen. Koptelefoon op, geluid op maximaal en een uurtje Rammstein luisteren.
Nu breng ik mezelf op een idee. Zo maar eens kijken of je met een Rolex om nog een beetje The Ramones kunt rammen op gitaar
En wij maar denken dat ze chagrijnig waren omdat papa al het geld uit geeft aan horloges
The Ramones zijn goed.
Tot een jaar of 8 geleden speelde ik nog wel eens mee in een coverband als ik in Nederland was.
Daar twijfel ik ook niet aan “I wanna be sedated” staat hier in bijna ieder auto playlistje.
Daar twijfelde ik aan inmiddels geloof ik dat je wel een beetje kunt spelen
Ik vind hem mooi. Who cares wat anderen denken.
Geniet ervan
Kijk hier heb ik nou wel een paar honderd euro voor over! WAT kost dat kreng!?? hoeveel duizend?🥶
Je weet hoe 't er vaak aan toe gaat hè… Beter gesitueerden winkelen bij Aldi of Lidl. Lieden in de schuldsanering daarentegen, vinden dat ze ondanks hun pakket schulden bij Albert Heijn om hun tournedootje of entrecootje moeten (blijven) kunnen, óók als die niet ‘in de bonus’ zitten…
De uitspraak van Johnny: 20 years and three chords later… is lichtelijk overdreven.
Om het complete oeuvre van The Ramones te kunnen spelen dien je al snel 7 akkoorden aan te kunnen slaan.
Goed wil ik het absoluut niet noemen, anders zou ik wel stadions plat spelen in plaats van varen, maar lekker een beetje meeraggen met seventies en eighteis rock en punk, dat lukt me wel aardig.
(HF-Ramones-tribute band upcoming?)
Als we maar weer geen discussies over hommages krijgen
En ja hoor daar is de volgende die een Rolex koopt…
Waarom zou je in hemelsnaam zo’n dure Rolex kopen?
man man man…
Van harte met je nieuwe aanwinst
Voor de nodige likes van horloge-nerds op HF natuurlijk.
Normale mensen verklaren me voor gek
Veel plezier met je aankoop! Een Rolex kopen geeft klaarblijkelijk altijd veel reuring, zowel positief als negatief. Zie alle reacties.
Leuk! Welke heb je gereserveerd?