NA: Iedereen wil uiteindelijk een Rolex?

Prachtig, geniet er van!

1 like

Een Datejust, een populair model tegenwoordig.
Mijn voorkeur zou uitgaan naar een stalen Datejust met oyster-band en gladde bezel.

Wat ik stiekem wel mis op mijn Explorer is het opgelegde kroontje op 12 uurs positie.

Erg fraai! Ben benieuwd naar je “NA” topic :smile:

2 likes

Prachtige keuze! Ik vrees dat ik in dezelfde richting aan het afglijden ben, maar laat de wristshots maar komen :smiley::+1:

2 likes

Heel mooi!

1 like

Van harte met je NA! Mooi hè, zo’n Rolex in het echt! Vooral met een zwarte plaat. En die crispy witte tekst erop.

De GS die je eerst ook overwoog, vind ik minder, ik kan niet snappen dat ze die “gangreservemeter” daar zo plompverloren, half tussen de indices plaatsen. Erg rommelig horloge zo. De band van de explorer trouwens ook mooier/beter denk ik.

1 like

Mooie aanwinst. De perfecte alleskunner. Staat goed bij wat nettere kleding en ook bij je zwembroekje op het strand straks :wink:

Ik draag hem ook wel eens op donkerbruin leer. Vind ik zelf wel een leuke afwisseling.

2 likes

Erg mooie keuze, voor mij toch wel één van de mooiste van Rolex.
Heel veel draagplezier. :+1:

De titel laat ik maar voor wat het is.

1 like

Leek me wel een mooie clickbait-titel naar aanleiding van de nodige discussies die hier op het forum de laatste tijd hebben plaatsgevonden en waar ik mij wijselijk buiten heb gehouden hoofdzakelijk door een gebrek aan internet.

1 like

giphy

Gelukkig is het dan toch en Explorer. Die zijn wel tof. :slight_smile:

Gefeliciteerd met het horloge! Dat je 'm maar in goede gezondheid moge afraggen. Want zeg nou zelf, die kleine meisjes hier die 'm alleen uit de kluis halen als ze met pluche poppetjes aan het spelen zijn doen het merk geen recht. :slight_smile:

9 likes

:joy: Hier moest ik toch wel even om lachen.

1 like

Wat een prachtige aankoop , geniet ervan :star_struck:

1 like

Gefeliciteerd met deze topper! :smile::+1:

1 like

Zeer fraai! Een persoonlijke kennis van mij draagt al jaren hetzelfde model dus heb meerdere malen de kans gehad om dit prachthorloge met eigen ogen te kunnen bewonderen.
Hoewel ik persoonlijk de Daytona het mooist vind, zal het voor mij toch ook tussen de Explorer of de Submariner gaan, mocht het ooit zover komen. De Daytona zal vanwege zijn prijs waarschijnlijk nooit om mijn pols belanden.

Overigens heb ik de 30 levensjaren nog niet eens bereikt dus voor mij is het voorlopig sowieso nog een toekomstwens. Naar mijn mening kun je immers op jonge leeftijd geen Rolex dragen zonder over te komen als een enorme drol.

Heel veel plezier ermee!

1 like

Iedereen die zo obsessief met horloges bezig zijn als wij zijn drollen, daar maakt een Rolex geen verschil in :wink:. Met andere woorden, een Rolex kan prima op jonge leeftijd.

5 likes

Leeftijd zegt niets.
90% van de mensen zal niet doorhebben dat je een Rolex hebt als je het niet specifiek meld, 9% zal het weten en je voor gek verklaren, en voor die resterende procent heb je HF.

4 likes

Tja , ik ben 21 en draag vol trots mijn two tone datejust , moet kunnen toch? :stuck_out_tongue:

7 likes

Haha wellicht heb je daar een punt. Toch vind ik het geen probleem om nog een aantal jaartjes te wachten met een rolex.

Nee dat vind ik echt iets voor 23-jarigen

2 likes

Rechts in de hoek zie je @Fate_Amenable_To_Change zijn bedenkelijke blik tonen.
Veel plezier ermee TS :slight_smile:

2 likes