NA ......iets met thema Autosport!

Tja, zit je met je goeie gedrag naar je horlogedoos te kijken. Hmmm, mis eigenlijk nog iets geels en roods. Tevens zou een chronograaf er ook nog wel bij kunnen, heb er maar één.

Yesssss, nieuwe zoektocht! :blush:.
Een gele of rode, enigszins betaalbare chronograaf. Heb me wel al een tijdje voorgenomen dat ik wel saffierglas wil, aangezien iets anders toch wel krasgevoelig is waar ik me dan weer aan ga storen.

Hmmm, eigenlijk niet zo heel veel keuze in het venster van mijn wensen. Victorinox Fieldforce, zwart met gele accenten wel een serieuze kandidaat. Jammer dat de Speedtimer van Seiko niet in de mijn gewenste kleuren te koop zijn. :thinking:

Verder kijken, totdat ik bij hetzelfde Seiko de Macchina Sportiva in de rode kleur en saffier tegenkwam. Hé, is wel met een hele mooie wijzerplaat. Verder in verdiepen, blijkt het ontwerp geïnspireerd door de autosport. Staat me wel aan eigenlijk, alleen de stalen band voelde wat minder als ik gewend ben. Maar dat is op te lossen door iets anders, leer of, zoals op de foto’s te zien op rubber. Rubber ff van een ander horloge geleend en voila, hier dus m’n nieuwe aanschaf…:heart_eyes:

Kleurdoos inclusief NA…

63 likes

Gefeliciteerd met je NA! Geniet er met volle teugen van!

1 like

Schitterend horloge. Wat een mooie wijzerplaat ook! Veel plezier ermee.

1 like

Mijn beste,

Proficiat met deze sportieve verworvenheid!!
Ziet er prachtig uit!!
Ik wens je er een fijne tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Erg mooie chronograaf! Altijd fijn: saffier, geen zorgen over krassen.

1 like

Zeer mooie wijzerplaat, geniet ervan :wink:

1 like

Goede vondst! Gefeliciteerd met deze invulling van het thema rood i.c.m. autosport. En in de kleurdoos mist idd nog iets geels… al enige idee wat dat gaat worden? Maak er een mooie zoektocht van!

1 like

Prachtig uurwerk, veel draagplezier :+1:

1 like

Zo wat gaaf! Mooie dial en kleur. Past super bij de rest van je collectie. Gefeliciteerd :partying_face:

1 like

Mooie kleurendoos, veel plezier ermee!

1 like

Heeeele fraaie plaat :ok_hand:dikke feli

1 like

Mooie, sportieve Seiko. Gefeliciteerd. Veel plezier ermee.

1 like

Gafa horloge. Gefeliciteerd!

1 like

Mooi kleur hoor. Gefeliciteerd!

1 like

Pfff, nog niet mee bezig.

Gele gmt wellicht?
Weer iets om over na te denken.

Maar voorlopig eerst genieten van deze NA…:+1:t2:

1 like

Proficiat met je nieuwe aanwinst, het is een mooie.
Veel plezier ermee!!:watch::+1:

1 like

inderdaad, die ziet er geweldig uit :ok_hand:
draag hem met plezier

1 like

Proficiat met deze fraaie Seiko met een super wijzerplaat en eens een keer wat anders ! :ok_hand:

1 like

Mooie Seiko! :smiley:
Geniet ervan! :hugs::pray:t3:

1 like

Gefeliciteerd!

Mooi horloge.
Ik heb ook nog een tijdje naar dit model gekeken maar dan degene met witte wijzerplaat.

1 like