NA. Ik ben klaar…..denk ik🤔

Na heel wat jaren zitten kijken en vergelijken heb ik eindelijk mijn grail te pakken.
Vond het vanaf het begin al een prachtig horloge maar helaas ver buiten budget. James Bond kreeg hem gratis maar ik moest er gewoon voor sparen💰
Er stond er al heel wat maanden 1 in de horlogemarkt en ik bleef maar kijken. Met mijn vrouw over gehad en die zei: John,je leeft maar 1 keer en als je het zeker weet dan moet je het gewoon doen.
Nou,dat liet ik me geen 2x zeggen dus contact op genomen met de verkoper en die was zo aardig om een filmpje op te sturen waardoor ik helemaal zeker wist dat ik hem wilde hebben. Hij woonde alleen wel heel ver van mij vandaan maar hij bood aan om mij halverwege te ontmoeten.
Dus zo gezegd en zo gedaan en afgesproken bij van der Valk in Eindhoven.
Leuke ontmoeting en even gezellig nog gepraat en toen kwam de doos tevoorschijn.
Open maken en gelijk nog meer verliefd​:heart_eyes::heart_eyes:

Dus nu ben ik klaar. Als je grail binnen is hoef je niet meer verder te kijken toch?

Maar zit toch stiekem te kijken of ik toch niet een ander bandje erbij wil hebben voor in de zomer😊.

En ga je dan voor origineel of toch maar imitatie🤔
Die clasp alleen al kost een vermogen maar ziet er wel prachtig uit

Dat word nog even uitzoeken en weer sparen maar gelukkig is het nog lang geen zomer​:sunny::sunny:

En dan natuurlijk nog wat foto’s (sommige mensen kunnen dat veel beter dan mij maar gaat om het idee)

In real life nog veel mooier​:smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

295 likes

Mooie aanwinst. Veel plezier ermee

1 like

Mijn beste,

Chapeau!!
Een magnifiek horloge van een befaamd horloge huis!!

Ik wens je er een aangename tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Prachtig, gefeliciteerd met deze mooie aankoop.

1 like

Dit forum leert dat je nooit klaar bent :neutral_face::rofl:

Maar tof dat je 'm te pakken hebt! Geniet er van

2 likes

Prachtig John! Geniet ervan.

2 likes

Mooie aanwinst! Altijd leuk om je grail eindelijk te hebben. Tot er weer een nieuwe grail in beeld komt natuurlijk!

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Veel draagplezier!

1 like

Proficiat! Draag hem in goede gezondheid

1 like

Gaaf man, goed gedaan, top horloge! :star_struck::ok_hand:

1 like

Prachtig kerel! Veel draagplezier!

1 like

Mooi bericht hedenochtend! Gefeliciteerd met het eindelijk bemachtigen van je grail… Voelt vast fantastisch geniet ervan! Vele fijne uren gewenst samen enneh… Zo’n horloge mag best zonder crocs op de foto :yum:

3 likes

Geweldig mooi, veel plezier met deze Omega!

1 like

Heel gaaf. Staat je goed. Veel draagplezier!

1 like

In mijn ogen 1 van de mooiere duikers, geniet ervan! Enuh……gewoon op staal houden :wink:

1 like

Gefeliciteerd met de aanwinst :ok_hand:

Gewoon zo houden :slightly_smiling_face:

1 like

Prachtige duiker. Gefeliciteerd met deze toffe NA

1 like

Prachtig, en je hebt er een goede, stevige poot voor! Hoeveel mm is deze?

1 like

Nice! Gefeliciteerd :ok_hand:

1 like

Mooie aanwinst en game over enu lekker genieten, en als dit je grail is, zou ik persoonlijk doorsparen voor een origineel bandje en sluiting. Het is een hap geld maar als je zeker bent dat hij niet meer weg gaat is het bedrag over een tijdsbestek van 20 jaar te berwaarlozen😀

2 likes

dat kan ik beamen :ok_hand: en wil je zeker geloven,
ook ik kan dikwijls de beauty niet vastleggen op de “plaat”
maar wat ik zie is reeds geweldig :+1:
mooi horloge,
draag hem met plezier

1 like