NA. Ik ben klaar…..denk ik🤔

Kei gaaf :ok_hand:t2: gefeliciteerd!

1 like

Prachtig horloge zo’n PO! Voelt niet alleen als een duitse top-segment auto (S/7/A8), maar ook eentje waar alle opties zijn aangevinkt :sunglasses:

Veel draagplezier !

1 like

Gefeliciteerd met je mooie grail! :hugs::pray:

1 like

Gefeliciteerd John :dizzy:

1 like

Prachtig John!
Van harte gefeliciteerd met jouw NA en grail :+1:
Hoe mooi is dat?

1 like

Dat heb ik nu sinds twee maanden wel, maar naast je grail nog een horloge erbij is altijd leuk.
En dan daar een beetje mee flipperen vindt ik zelf heel leuk om te doen.
En je grail zo af en toe een ander bandje om doen kan natuurlijk helemaal geen kwaad.
In iedergeval gefeliciteerd met deze toffe Omega :ok_hand:

3 likes

Leuk verhaal mooi horloge! Ik heb er ook naar gekeken… Rn het mooist is dat je er zo blij mee ben! Nu nog een mooie zomerstrap erbij zoeken,

Have fun with it :+1:

1 like

Klaar? Nee hoor. Menselijke hersens zoeken meteen naar een nieuwe grail, die willen altijd méér. Bezos en Musk en Singer en Fink en Buffett zijn ook nog lang niet klaar.

1 like

gefeliciteerd dat wordt er ééntje voor de rest van je leven echt een topper geniet ervan.
En verwen hem af en toe met een mooi bandje (zoals die met oranje stiksel) :heart_eyes: :star_struck: :100: :ok_hand:

1 like

Prachtig horloge, van harte!

1 like

Van harte gefeliciteerd met deze prachtige Omega. Heel veel draag plezier gewenst.

1 like

Mooie Omega! Veel draagplezier!

1 like

Gaaf horloge, en nee je bent niet klaar, das gedachte van nu :face_with_peeking_eye:

1 like

Zeer mooi , gefeliciteerd

1 like

Heel gaaf! Ontzettend veel draagplezier gewenst :blush:

1 like

Gefeliciteerd met je droomhorloge! Maar hier horen natuurlijk geen crocs onder :wink:

1 like

Van harte… enne… zo lang je hier blijft rondhangen zul je niet klaar zijn :joy: Maar met zo’n PO is dat ook niet zo erg :sunglasses:

1 like

Veel plezier ermee, en op termijn komt er vast een volgende grail :wink:

1 like

Gefeliciteerd met deze Omega en veel plezier ermee. Hoop dat er in de toekomst ook een in mijn collectie komt. :slightly_smiling_face:

1 like

Geniet van de honeymoon! :honey_pot: :crescent_moon:

1 like