NA: ik ga op reis en neem mee een SLA(?) #Fotoverslag

Het is alweer enige tijd terug dat ik een NA heb geschreven :nerd_face:

Je kent dat gevoel wel … al een tijdje geen nieuw klokkie gekocht en de vakantie komt eraan :astonished:

De foto’s van je horloges die je het hele jaar post kennen ze nu wel op HF :face_with_hand_over_mouth: Deze zomer wil ik ook weer nieuwe foto’s met een nieuwe ‘duikert’ tijdens mijn vakantie :beach_umbrella:

Er blijven maar nieuwe Omega X Swatch komen. Nu ben ik er echt klaar mee :tired_face: Tijdelijk genezen van mijn verzameltik. Alles moet de deur uit :astonished: #Done :white_check_mark:

Wacht ff … Snoopy modellen heb ik nog :blush:

Oh ja … ff tussendoor … ook deze verzameling heb ik gekilld, want het houdt maar niet op met elke maand of kwartaal een nieuw model :sob:

Bye bye 2100 … en ik mis ze niet :shushing_face:

Als je mij kent dan weet je dat ik een echte Seiko liefhebber ben. Okay, een Rolex kan ik ook waarderen, maar de prijzen zijn bijna verdubbeld in 7 jaar tijd. In loving memorie :smiling_face_with_tear:

Okay okay ik lieg … die baby blauwe is niet van mij, maar van een collega :sneezing_face: Heerlijk spul :blue_heart:

Ergens in 2017 had ik deze beauty :heart_eyes: Waarom heb ik die weggedaan … flipperitus zal het wel zijn :grimacing:

Waar was ik ook alweer gebleven :thinking: Ja, ik zocht een nieuwe duikert :person_gesturing_ok:
Liefst een Seiko … je kent dat wel … prijs-kwaliteit-dingen :moneybag:

Citizen ook prima voor de vakantie, maar er kan weinig tegen mijn Zilla op :japanese_ogre:
Zomer 2023 :desert_island:

Even tussendoor … onder de € 400 ff serieus! Blijvertje hoor :smiling_face_with_three_hearts:

We dwalen weer af. Ah fijn … ik bel mijn hofleverancier n.a.v. een oude liefde die ik op zijn site zag. Eentje waar mijn hart altijd sneller van gaat kloppen. Ja, je weet het wel … de MM300. Ik heb er toch een aantal gehad en JA IK MIS ZE ALLEMAAL. Even een korte samenvatting:

Was dit de SBDX001 of 017 … weet jij de verschillen nog :upside_down_face:
De intro van de Crafter Blue band in 2016

Ja wel … ik hou gewoon van HEMA taart met slagroom :rofl: #2017

Man man man … lijkt wel een buitenaarts wezen :skull:

Die patta’s waren wel hot red … love it

Nu ff serieus … met pijn in mijn hart :cry: De SBDX012 … Kerst 2016 :christmas_tree:

image
Hier het verhaal:

Moet niet gekker worden :open_mouth: Had ik die ook :cold_sweat:
De 1e SLA serie denk ik … Caribean Blue MM300. De enige foto die ik nog kon vinden:
image

Weer terug naar het heden … alweer bijna een week geleden. Ik wilde toch nog ff enkele horloges zien. Stap in de auto. Astron om mijn pols :blush: Echt een aanrader … grab-and-go … niets v tijdinstellen, opwinden, schudden en laten vallen :rofl: Snelle jongen :rofl: Bakkie erin … niet nadenken … gewoon gaan :racing_car:

Je weet dat je een keuze probleem gaat krijgen als dan al dat mooi spul voor je ligt :sweat_smile:
Ik heb nog nooit een Grand Seiko gehad. Wat mooi :sweat_smile: Snel terug leggen … niet je doel vergeten: zomer, vakantie, duiken. Zal wel eerder zwemmen en snorkelen worden :rofl:

Maar eenmaal die andere grote jongen om mijn pols … begon mijn hart weer te kloppen :smiling_face_with_three_hearts: Welcome back MM300 na 7 jaar. Ik vind die SLA021 toch mooi :heart_eyes: Klein beetje gouden details doen het bij mij ook goed. Heerlijk! Maak kennis:

Binnen genieten :sunglasses:

Buiten genieten :cloud_with_rain:

Geen paniek hoor … nog voldoende horloges in de box, maar dat is weer voor een andere keer.
Voor nu zeg ik … fijne zomervakantie lieve mensen :heart_hands:

75 likes

Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst en tip vakantie ermee!

1 like

Dit was een uitdagende post om te lezen

Maar toch ben ik er door gekomen. Proficiat met de NA en goede vakantie!

5 likes

Mooie aanwinst. Veel plezier ermee.

1 like

Gaaf ding! :fire: :muscle:

1 like

Terug op het honk! Veel exemplaren kan ik me nog voor de geest halen. Goed bezig Gio!

1 like

Ja, @Erik11 … I’m back :sweat_smile: Heb jij al een Grand Seiko (36 - 39) in 6 piece collectie gehad als dress watch?

1 like

Mijn beste,

Ook voor jou een fijne vakantie.:parasol_on_ground:
En met zo’n “bij de tijd zijnde” nieuwe aanwinst,
is het vakantie gevoel nog groter.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Lekker man! Congratz

1 like

Hele mooie aanwinst en leuk om te zien dat je even enthousiast bent over zowel de goedkopere als de duurdere horloges.
Veel plezier gewenst van de Seiko.

1 like

Leuk en herkenbaar verhaal. Proficiat met je NA :partying_face:
Heb je die witte Limited Tuna Solar ook nog steeds?

1 like

Geen idee waar dit over gaat, maar een SLA mee op reis is in ieder geval een goede keuze.

1 like

Nice, MM300 blijft een heerlijk horloge.

1 like

Wat een rollercoaster van een post :smile: zijn maar weinig mensen die een gouden citizen kunnen dragen met een soort van schaap op de arm :joy:

Feli met je nieuwe Seiko!

2 likes

Gefeliciteerd met deze lekkere dikke Seiko duiker, Gio en jij ook een fijne vakantie!:diving_mask::ocean::sunny::sunglasses::palm_tree::tropical_drink:

1 like
Samenvatting

Met wat tussenstappen :wink: weer een Seiko MM300.

Gaaf, en gefeliciteerd met deze heerlijke duikert :+1:
Fijne vakantie :sunny::diving_mask:

1 like

Is echt een topper! Waarom heb ik deze ook alweer laten gaan…?! :thinking:

2 likes

Gefeliciteerd en een mooie vakantie gewenst!

1 like

Heerlijk verslag van de weg naar deze NA :smiley:
Fijne vakantie met de SLA!

1 like

Mooie verhaal Gio! En natuurlijk een dijk van een Seiko!

1 like