Het is alweer enige tijd terug dat ik een NA heb geschreven ![]()
Je kent dat gevoel wel … al een tijdje geen nieuw klokkie gekocht en de vakantie komt eraan ![]()
De foto’s van je horloges die je het hele jaar post kennen ze nu wel op HF
Deze zomer wil ik ook weer nieuwe foto’s met een nieuwe ‘duikert’ tijdens mijn vakantie ![]()
Er blijven maar nieuwe Omega X Swatch komen. Nu ben ik er echt klaar mee
Tijdelijk genezen van mijn verzameltik. Alles moet de deur uit
#Done ![]()
Wacht ff … Snoopy modellen heb ik nog ![]()
Oh ja … ff tussendoor … ook deze verzameling heb ik gekilld, want het houdt maar niet op met elke maand of kwartaal een nieuw model ![]()
Bye bye 2100 … en ik mis ze niet ![]()
Als je mij kent dan weet je dat ik een echte Seiko liefhebber ben. Okay, een Rolex kan ik ook waarderen, maar de prijzen zijn bijna verdubbeld in 7 jaar tijd. In loving memorie ![]()
Okay okay ik lieg … die baby blauwe is niet van mij, maar van een collega
Heerlijk spul ![]()
Ergens in 2017 had ik deze beauty
Waarom heb ik die weggedaan … flipperitus zal het wel zijn ![]()
Waar was ik ook alweer gebleven
Ja, ik zocht een nieuwe duikert ![]()
Liefst een Seiko … je kent dat wel … prijs-kwaliteit-dingen ![]()
Citizen ook prima voor de vakantie, maar er kan weinig tegen mijn Zilla op ![]()
Zomer 2023 ![]()
Even tussendoor … onder de € 400 ff serieus! Blijvertje hoor ![]()
We dwalen weer af. Ah fijn … ik bel mijn hofleverancier n.a.v. een oude liefde die ik op zijn site zag. Eentje waar mijn hart altijd sneller van gaat kloppen. Ja, je weet het wel … de MM300. Ik heb er toch een aantal gehad en JA IK MIS ZE ALLEMAAL. Even een korte samenvatting:
Was dit de SBDX001 of 017 … weet jij de verschillen nog ![]()
De intro van de Crafter Blue band in 2016
Ja wel … ik hou gewoon van HEMA taart met slagroom
Man man man … lijkt wel een buitenaarts wezen ![]()
Die patta’s waren wel hot red … love it
Nu ff serieus … met pijn in mijn hart
De SBDX012 … Kerst 2016 ![]()

Hier het verhaal:
Moet niet gekker worden
Had ik die ook ![]()
De 1e SLA serie denk ik … Caribean Blue MM300. De enige foto die ik nog kon vinden:

Weer terug naar het heden … alweer bijna een week geleden. Ik wilde toch nog ff enkele horloges zien. Stap in de auto. Astron om mijn pols
Echt een aanrader … grab-and-go … niets v tijdinstellen, opwinden, schudden en laten vallen
Snelle jongen
Bakkie erin … niet nadenken … gewoon gaan ![]()
Je weet dat je een keuze probleem gaat krijgen als dan al dat mooi spul voor je ligt ![]()
Ik heb nog nooit een Grand Seiko gehad. Wat mooi
Snel terug leggen … niet je doel vergeten: zomer, vakantie, duiken. Zal wel eerder zwemmen en snorkelen worden ![]()
Maar eenmaal die andere grote jongen om mijn pols … begon mijn hart weer te kloppen
Welcome back MM300 na 7 jaar. Ik vind die SLA021 toch mooi
Klein beetje gouden details doen het bij mij ook goed. Heerlijk! Maak kennis:
Binnen genieten ![]()
Buiten genieten ![]()
Geen paniek hoor … nog voldoende horloges in de box, maar dat is weer voor een andere keer.
Voor nu zeg ik … fijne zomervakantie lieve mensen ![]()