Het is alweer enige tijd terug dat ik een NA heb geschreven
Je kent dat gevoel wel … al een tijdje geen nieuw klokkie gekocht en de vakantie komt eraan
De foto’s van je horloges die je het hele jaar post kennen ze nu wel op HF Deze zomer wil ik ook weer nieuwe foto’s met een nieuwe ‘duikert’ tijdens mijn vakantie
Er blijven maar nieuwe Omega X Swatch komen. Nu ben ik er echt klaar mee Tijdelijk genezen van mijn verzameltik. Alles moet de deur uit
#Done
Wacht ff … Snoopy modellen heb ik nog
Oh ja … ff tussendoor … ook deze verzameling heb ik gekilld, want het houdt maar niet op met elke maand of kwartaal een nieuw model
Bye bye 2100 … en ik mis ze niet
Als je mij kent dan weet je dat ik een echte Seiko liefhebber ben. Okay, een Rolex kan ik ook waarderen, maar de prijzen zijn bijna verdubbeld in 7 jaar tijd. In loving memorie
Okay okay ik lieg … die baby blauwe is niet van mij, maar van een collega Heerlijk spul
Ergens in 2017 had ik deze beauty Waarom heb ik die weggedaan … flipperitus zal het wel zijn
Waar was ik ook alweer gebleven Ja, ik zocht een nieuwe duikert
Liefst een Seiko … je kent dat wel … prijs-kwaliteit-dingen
Citizen ook prima voor de vakantie, maar er kan weinig tegen mijn Zilla op
Zomer 2023
Even tussendoor … onder de € 400 ff serieus! Blijvertje hoor
We dwalen weer af. Ah fijn … ik bel mijn hofleverancier n.a.v. een oude liefde die ik op zijn site zag. Eentje waar mijn hart altijd sneller van gaat kloppen. Ja, je weet het wel … de MM300. Ik heb er toch een aantal gehad en JA IK MIS ZE ALLEMAAL. Even een korte samenvatting:
Was dit de SBDX001 of 017 … weet jij de verschillen nog
De intro van de Crafter Blue band in 2016
Ja wel … ik hou gewoon van HEMA taart met slagroom #2017
Man man man … lijkt wel een buitenaarts wezen
Die patta’s waren wel hot red … love it
Nu ff serieus … met pijn in mijn hart De SBDX012 … Kerst 2016

Hier het verhaal:
Moet niet gekker worden Had ik die ook
De 1e SLA serie denk ik … Caribean Blue MM300. De enige foto die ik nog kon vinden:
Weer terug naar het heden … alweer bijna een week geleden. Ik wilde toch nog ff enkele horloges zien. Stap in de auto. Astron om mijn pols Echt een aanrader … grab-and-go … niets v tijdinstellen, opwinden, schudden en laten vallen
Snelle jongen
Bakkie erin … niet nadenken … gewoon gaan
Je weet dat je een keuze probleem gaat krijgen als dan al dat mooi spul voor je ligt
Ik heb nog nooit een Grand Seiko gehad. Wat mooi Snel terug leggen … niet je doel vergeten: zomer, vakantie, duiken. Zal wel eerder zwemmen en snorkelen worden
Maar eenmaal die andere grote jongen om mijn pols … begon mijn hart weer te kloppen Welcome back MM300 na 7 jaar. Ik vind die SLA021 toch mooi
Klein beetje gouden details doen het bij mij ook goed. Heerlijk! Maak kennis:
Binnen genieten
Buiten genieten
Geen paniek hoor … nog voldoende horloges in de box, maar dat is weer voor een andere keer.
Voor nu zeg ik … fijne zomervakantie lieve mensen