Gefeliciteerd met die topper
Het is een schitterend stukje horloge geschiedenis om je pols. Mooi dat je dit zo zorgvuldig hebt gekocht. En niet op een wijze (hopelijk) van kijk mij ik heb een AP kunnen kopen.
Ik heb respect voor je NA. Gewoon om dat het een echt een schitterend horloge is.
Ho even, je schrijft dat dit horloge jouw āstatement pieceā is, en dat behelst dus dat je een statement wilt maken met dit uurwerk.
MAAR WAT DAN?
En als āiets zeggen met een duur horlogeā niet pretentieus is dan weet ik niet wat dat dan wel pretentieus zou moeten zijn
Anyway, het uurwerk is absoluut geweldig!!!
JLC is een topfabrikant en een van de weinigen die nog alles zelf maken.
Benieuwd wat de aanpassingen zijn en met welke reden!
Mijn beste,
Chapeau!!
Mijn complimenten voor deze magistrale verworvenheid!!
Ik wens je er een gouden tijd mee.
Orologio Signaturis Temporis
Gefeliciteerd met deze prachtige AP! Veel plezier ermee!
Sjesis
Wow, prachtig!
Mooi hoor; veel draag- en kijkplezier!!!
Ik bedoel hiermee te zeggen dat deze AP binnen mijn verzameling een statement piece is omdat ik nog nooit eerder een goud horloge heb gekocht en daarme springt hij er tussen uit. Ik heb dit horloge absoluut niet met de intentie gekocht om mee te pronken of om āiets te zeggen met een duur horlogeā. Voor mij persoonlijk is dit ƩƩn van de mooiste AP referenties en deze combinatie in het goud komt hij voor mij gewoon het meest tot zijn recht.
Wellicht heb ik het in mijn post verkeerd verwoord (for a lack of better words). Beetje jammer dat daar de aandacht op gelegd wordt in plaats van de informatie die ik probeer te geven.
De aanpassingen zijn meer optische dan bijvoorbeeld echt losse onderdelen. Het uurwerk is in samenwerking gemaakt met JLC, AP en PP en ze hebben er allemaal hun eigen kunstje op uitgevoerd. AP had toentertijd grote aandelen in JLC. De rotor is bijvoorbeeld optische anders. Als je meer informatie hebt over dit calibre, dan hoor ik het uiteraard graag. Maar houd a.u.b. op over dat āpretentieusā gedoe want blijkbaar heb ik je daarmee gekwetst, excuses daarvoor.
Buitengewoon mooi , veel draagplezier
Geweldig!
Wat een heerlijk horloge.
Van harte gefeliciteerd!
Nou ! Jij bent klaar hier, dat heb ik al gezien!
Het waren twee geweldige jaren op HF. Bedankt voor je bijdragen. Alle goeds, tijd voor wat anders, met deze klapper om de pols natuurlijk.
Gekkigheid!
Geweldig horloge natuurlijk! Geniet er van.
BENG !!!
Geweldige NA.
Gefeliciteerd met deze schoonheid. Jaloers !!!
ben zelf geen gouden-horloge-drager, maar deze is wel heul erg mooi hoor.
Geniet ervan!
Big Smile hier Sam⦠wat een sjiekert
Heb je nog een foto van de achterkantā¦
Wat een knallert!
Veel draagplezier!
Heel erg mooi, geniet er van!
Tering wat lekker sam! Goed geslaagd!
Zeg dat dannnnnnnn!
Nou ja⦠een rotortje met een logo of
een paar micron goud of chroom valt niet echt een aanpassing van het uurwerk te noemen.
Overigens is dit uurwerk niet door Patek of Audemars ontwikkeld maar gewoon ingekocht.
Een schitterend uurwerk maar het is wat het is⦠klop het niet op.
Net zoals mijn IWC Fliegerchrono en Breitling navitimer een ETA7750 aan boord hebben, een eerste serie Tudor Blackbay een ETA2824-2 en een Aramar Walrus ook
Anyway, ik snap dat het een duur horloge is en je er superhappy mee bent en dat wilt tonen. En het IS een geweldig horloge, geen run of fhe mill Speedmaster, Submariner of Pepsi GMT!
Maar snap jij dan dat dit soort teksten die je typt als pretentieus worden ervaren?
Mooi, de eerste gouden AP die ik zie! Geniet er van, als je een statement wilt maken dan moet je dat lekker doen! ā¦En de anderen lekker laten lullen. Deze is gemaakt om te shinen