NA: Ik heb het 3,5 maanden volgehouden

Mooie, bescheiden, aanschaf.

Snap t wel, veel bang for the Buck! Geniet er van.

1 like

Gefeliciteerd en veel plezier met de Seiko! :+1:

1 like

Hoezo klein?! Een GS is toch niet veel groter in diameter. Misschien 1 mm?!

Verder ben ik jaloers op jouw astrosetup. Erg mooi. Veel plezier ermee. Twee hobby’s is prima te doen. Dat bewijs je hiermee. Als je jouw budget maar goed verdeeld.

2 likes

Ja, klopt, maar naast m’n Speedmaster en m’n G Shock is 't echt wel een prutske :slight_smile:

TS woont in La Belgique, daar blazen ze gewoon de kaarsen in de straatlantaarns uit rond 02:00 uur. Niks aan de hand.

Supergaaf!

4 likes

Toffe hobby dat astrofotografie! Heel interessant!

1 like

4 likes

:rofl: :rofl: De zoveelste relapse waarvan we getuige zijn. Ik ben de tel kwijt. @dreski is op zijn eentje al goed voor een tiental schat ik.

2 likes

Dat is enkel in Wallonie zo :wink:

image

5 likes

Wat een verschillen zeg! :scream:

2 likes

Welkom terug!

1 like

23:00 zelfs. Lovely!

1 like

Welkom terug! :hugs:

14 likes

Wow toffe foto vind het altijd heel bijzonder de sterrenhemel, sta je normaal (ik tenminste) niet bij stil.

O ja en gave NA :+1:

1 like

Mooi verhaal :slight_smile: en mooie NA

1 like

Goed verhaal! Haha… dat er nog maar veel mogen volgen

1 like

Wij Belgen zijn werkelijk nergens bang voor. Dat zie je gewoon aan onze geschiedenis: onderdrukking, plundering, vernieling…alles hebben we hier al meegemaakt…
…zelfs een Premier met een strikje…

Maar in het donker, nee dat kan echt niet.
Dan freaken we gewoon.

Dat is ook lastig voor Sint en Piet trouwens: forget about low profile over de daken lopen met de schimmel tussen de benen.
Zwart of wit, dat speelde hier nooit een rol, het licht gaat toch nooit uit.
Al hebben ze daar dan in Nederland nu wel een oplossing voor gevonden…

Prachtige hobby trouwens astrofotografie. Ik heb er echt bewondering voor.

4 likes

Nice!

3 likes

:joy:

De laatste keer dat ik het een knappe prestatie vond dat iemand het 3,5 maanden had volgehouden was bij m’n broertje die er een relatie op nahield met een wel zeer onaangename dame. Ik zal jullie de details besparen, maar het had (qua nukken) zomaar de zus van m’n schoonmoeder kunnen zijn.

Soit, fijn dat je ook weer meer sterren om je pols kunt zien schitteren. Hoeft ook geen astronomish oh man, echt?hoge bedragen te kosten hè