NA: ik kon het niet weerstaan

Wachten op mijn, paar weken terug bestelde, Rolex Datejust (met een zwarte dial, fluted bezel en jubilee bracelet 126334) valt me zwaarder dan ik in eerste instantie dacht. Goed het is niet anders en gewoon braaf wachten, ik wil immers alleen kopen via een AD en geconfigureerd als hierboven omschreven. Had met mezelf afgesproken niets meer te kopen en te wachten op de DJ.

Waarom dan deze NA topic? Tja ik kon het niet weerstaan nog een horloge toe te voegen aan mijn bescheiden collectie. Enkele weken terug heb ik nog een in perfecte staat verkerende Seiko SDGM003 (JDM discontinued) aangeschaft.

Man man man wat een schoonheid van een horloge. De overall finishing van dit horloge is magistraal, de case is zo gaaf dat je er naar blijft kijken het polijst- en satineerwerk is gewoonweg next level. De band, dial en indices gewoon subliem.

Ik kon het dus niet laten om zijn broertje aan te schaffen. Jawel ik heb het over de Seiko SDGM001 met wederom een fantastisch dial en met Diashield. Ook deze is voorzien van een premium Seiko 6R15 caliber self-winding uurwerk (ook met de hand op te winden).
De secondewijzer is magnetic blue :heart_eyes:.

Nu echt geen andere horloges meer tot “The one watch to rule all my watches” arriveert :rofl::rofl:

Wat een horloge en wat een schoonheid. Genoeg gepraat over naar de foto’s maar.

65 likes

Fraai hoor! Dat wordt genieten tot de Datejust er is. :wink:

Gefeliciteerd, altijd leuk om jezelf te verrassen :smiley:
Geniet ervan :+1:

1 like

Hoe lang is de geschatte wachttijd voor de DJ?

Supermooi :heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Ik heb zijn broertje, het blijven hele mooie horloges.
Geniet er van :+1:t2:

Congrats, veel draagplezier :+1:

1 like

Mooi, geniet ervan! :+1:

1 like

Mijn beste,

Schitterende foto’s van een magnifiek horloge!!
Mijn complimenten!!
Ik wens je er een langgerekte polstijd mee. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Prachtige Seiko!
Wat een fantastische afwerking!:heart_eyes:

1 like

Wat een plaatje deze SDGM001 :ok_hand: Van harte :+1:

Tis een pracht .dat maakt het wachten wat aangenamer!

Erg mooi deze.

Wat een strakke kast zeg! Snap wel dat je deze niet kan weerstaan, maar is dit ‘slechts’ een zoethoudertje voor je komende DJ? Ik vind 'm schitterend! :ok_hand:

Pracht horloge ! Nu kun je die DJ wel afbestellen ! :+1:

?? Wordt dit jaar geleverd kon de verkoper vertellen! Kan volgende week zijn :grinning: maar ook ergens in oktober :face_with_hand_over_mouth:. Ik hoop dat ik nog voor de zomer de rakker kan zien schitteren :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

:rofl::rofl::rofl:! Laat me even denken :thinking::thinking:, dacht het niet :stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Nope ik vind ze echt schitterend en draag ze heel graag

2 likes

Dank je :stuck_out_tongue_winking_eye::+1:

1 like

Ze hebben nog één broertje de SDGM007, zijn niet in goede conditie te vinden ofwel zo duur dat je er bijna een GS voor kan kopen

1 like