NA, ik was er op tijd bij 😁

Eindelijk om de pols, een in mooie staat verkerende Tissot PR 516 GL uit 1972. Stond al een tijdje op mijn wenslijst en toen ik deze ex van een zeer gewaardeerd forumlid kon overnemen heb ik mij geen seconde bedacht. Kast en band zien er nog mooi krasvrij uit en het uurwerk lijkt mooi op tijd te tikken. Paar kleine stipjes op de wijzerplaat, maar wat wil je na 46 jaar. Prachtig hoe het zonlicht subtiel met de grijsblauwe wijzerplaat speelt. Helaas niet te vangen in het licht van de invallende schemering, ik zal bij daglicht eens goed gaan zitten om deze schoonheid een op de foto te zetten. Voor nu maar even doen met deze foto.

51 likes

mooie klok en uitstekend bouwjaar!!!

enjoy

1 like

Mooi!! Staat ook op mijn lijstje, gaat er hier ook een keer van komen. Geniet ervan!

Mooie aanwinst en zoals reeds gezegd, goed bouwjaar idd!

Ah, een ex van Candide. :grin:
Mooie aanwinst. Veel plezier met dit icoon. :+1:

Heel erg mooi! Je zou niet zeggen dat deze al zo oud is :ok_hand:t2:
Veel draagplezier :+1:t2:

Prachtig

Proficiat met deze aanwinst, deze is echt mooi. Veel draagplezier .

Mooie score!

Ja, is inderdaad erg mooi! :ok_hand:t2:

Mijn beste,

Een schitterende aanwinst!!
Ik wens je er een nostalgische tijd mee. :watch:

En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Prachtige klok! Geniet ervan!

Met de ex-en van @anon50762135EV is het goed toeven! :sunglasses::wink:

Mooi horloge; van harte en heel veel plezier ermee!:slightly_smiling_face::ok_hand:

1 like

Veel plezier er mee!

Ja, mooie aanwinst! :+1:

Mooie aanwinst, geniet ervan!
Groeten van zijn iets oudere broer.

Gaaf, welk jaar komt die uit?

Shit trouwens, vandaag de heel dag naar zitten kijken maar geen foto’s gemaakt… :drooling_face::grin::joy:

1 like

Deze komt uit 1970 ofzo. Weet de exacte datum niet.