NA ik zie dubbel 😵‍💫

Gefeliciteerd met deze mooie horloges. Veel plezier met de Seiko’s.

1 like

Geniet van je NA’s! Vanwaar eigenlijk niet de keuze om de rosegoude zonder gangreserve te halen? Had je nog een beetje verschil :wink:

1 like

Mooi duo hoor :ok_hand:t2: gefeliciteerd!

1 like

Hele mooie aankopen, vooral die rose is sjiek :ok_hand:t2::ok_hand:t2:

1 like

Lekkere platen hoor!
Geniet ervan!

1 like

Ooh! Ik ben een sucker voor blauwe band en wijzer :+1:

1 like

Hahaha dus uiteindelijk in rose EN staal, geniaal!
Moet toegeven dat ze erg mooi zijn😉

1 like

Super rosé met stunning dail :star_struck:

1 like

Prachtig die rosé gouden. Gefeliciteerd met deze twee mooi aanwinsten!

1 like

Dank voor het delen van je verhaal en supermooie dubbele aanwinsten. Geniet ervan, zo kun je op alle gelegenheden goed voor de dag komen.

1 like

Mooie Seiko’s zeg!

1 like

Die zijn ook totaal verschillend! Gefeliciteerd met de aanwinsten!

Zo zit ik nog op de wip om naast mijn limited edition emaille Presage een tweede met dezelfde kast te bestellen, een Urushi of een Arita porselein. Ik kan me goed voorstellen hoe zoiets werkt.

Veel plezier er van!

1 like

Sjiek hoor!

1 like

Lekker hoor! Die blauwe band staat ook extreem goed bij die helder witte wijzerplaat. Geniet ervan!

1 like

Congrats.

1 like

Mooi hoor. Proficiat en heel veel draagplezier :ok_hand:t2:

Die fuyugeshiki vind ik zelf het mooiste. Mooie band er op zo, mooier dan die stalen band :+1:t2:

PS als je deze ontstikkert haal dan ook even die sticker van je beton rand langs de voordeur :grin: Of ga je dit huis verkopen met de tekst “nog in de stickers”

1 like

Heel tof, vooral die rosegouden als ik moet kiezen! :smiling_face_with_three_hearts: veel draagplezier toegewenst

1 like

Ha allemaal! Dank voor alle leuke reacties !!

Ja echt magisch! GS vibes haha

Thanks, gaat zeker goed komen :slight_smile: die blauwe band vind ik ook erg mooi qua contrast

thanks! Ja heb al tig klachten ingediend, weinig resultaat tot nu toe. Ze hebben het er maar druk mee…

Ja en dan te bedenken dat ik hiervoor nog nooit een presage hebt gehad of echt in het vizier had haha. Zo kan het lopen in de hobby.

dacht k dus ook :stuck_out_tongue: haha dankje!

Bedankt!

Dat moet zeker goedkomen!!

dank!

Haha ja kan ik me voorstellen, het is echt een ontzettend mooi exemplaar, en je komt ze niet heel makkelijk tegen.

gaat goedkomen! dank

haha bedankt!

Ja daar was het me om te doen haha :stuck_out_tongue:

dank Dan!! gaat goedkomen

ook weer waar haha Dankjewel!

Haha ja een gelukje hoor, thanks!

5 likes

Dankje!

Dankjewel!

Dat zeker! Moest wel even slikken toen ik laatst jouw Ball in het blauw zag :stuck_out_tongue:

Dankje! ja dat is zeker een mooie.

komt goed! Dankjewel

dank! Omdat eigenlijk al mijn horloges vrij simpel en strak zijn. Dit was een complicatie die ik erg kon waarderen en toch net het extraatje gaf, dus ik dacht waarom niet allebei :stuck_out_tongue: Misschien nog een keer de espresso toevoegen :stuck_out_tongue:

dankje!

ja he! thanks, nu snel een overhemd aan :stuck_out_tongue:

thanks! Ja erg mooi beiden.

haha ik ook :stuck_out_tongue: Heb ook een blauwe molequin calf liggen die er af en toe op mag :stuck_out_tongue:

haha yup :stuck_out_tongue: het saaie toch weten te draaien :stuck_out_tongue:

ja onwerkelijk die dial en vind het kleurtje leuk!

dankje! Echt super blij mee

laten we het hopen :stuck_out_tongue:

dankje!

haha doen doen doen! Gaat zeker goedkomen, thanks! Moet bekennen dat jouw plaatjes voor tot zoektochten voor mij leiden :stuck_out_tongue:

haha ja he :stuck_out_tongue:

ja is een mooi contrast. Enige probleem is dat ik vaak (donker) blauw draag waardoor hij soms wegvalt. Maardan zet ik hem even op staal of een ander kleurtje.

dankje :stuck_out_tongue:

HAHAHAH
Ja dat was ik wel van plan :stuck_out_tongue: niet tegen list natuurlijk, dat wittegij ook wel!

dankje! moet goedkomen :slight_smile:

7 likes

Wow… Mooie dial!!!

1 like