NA ik zie dubbel 😵‍💫

Hallo allemaal!

Vanmorgen mijn nieuwe horloge binnen gekregen! En ik deel graag de mooie plaatjes met jullie.

Laten we beginnen met een muziekje

Vorige week begon de feestvreugde al even met de aanschaf van een onverwachte NA
In mijn gezocht topic hebben jullie al wellicht kunnen zien dat ik op zoek was naar een mooie Rose gouden Dresser.

Plots kwam er iets anders op mijn weg! En niet zomaar iets!

Weer klasse geregeld door PostNL zoals jullie zien, maar ik kon er niet al te geïrriteerd over zijn. Want ik kom namelijk mijn pakketje uitpakken bij thuiskomst!

Een gelimiteerde oplage van de cocktail series: de fuyugeshiki.

Ik was werkelijk waar in mijn nopjes! De wijzerplaat ziet er prachtig uit, en de structuur van de plaat veranderd prachtig in het licht.

In de tussentijd stond mijn ROse gouden zoek tocht nog open. Ik had wat advies opgevraagd van jullie, om te kijken of er nog modellen zijn welke ik nog zelf niet kende, en er kwamen een aantal hele mooie suggesties uit!. Nogmaals dank aan jullie die een aantal mooie suggesties hebben gedeeld met mij.

Echter blijf het model dat ik zelf in mijn hoofd had spoken: de seiko presage ssa346.

Ik ben nog even bij een juwelier langs geweest in de buurt die oriënt verkocht, ze hadden niet de rose gouden maar wel het model wat ik in gedachten had. Ik heb hem even gepast maar de spreekwoordelijke vonk sloeg niet over.

Dus heb ik Voet bij stuk gehouden en de Seiko besteld die ik in gedachten had, ik was al de hele week plaatjes aan het kijken en me aan het verlekkeren aan deze prachtige seiko.
De kleur. De wijzerplaat. Wat niet? :heart_eyes:

Ik drukte dus op de bestelknop, maar omdat deze uit Japan moest komen wist ik dat ik even geduldig moest zijn. Zo kwamen alle DHL meldingen voorbij, inclusief de belastingen die ik netjes hebt voldaan, en het proces liep voorspoedig. Natuurlijk kan het nooit snel genoeg gaan als er een horloge onderweg is! Dat is iets wat jullie ongetwijfeld zullen herkennen :slightly_smiling_face:

Gistermiddag kreeg ik het laatste berichtje dat het doosje was afgegeven bij het DHL punt. Helaas liet mijn laatste vergadering tot zo laat dat ik hem niet meer gisteravond kon ophalen, maar dat heb ik dus vandaag voor mijn werk wel kunnen doen!

Aanschouw!

Ik ben dus het type die het vreemd vind dat iemand van twee dingen dezelfde heeft. Waarom zou je? Er is zoveel moois beschikbaar, waarom zou je het zelfde twee maal willen hebben?

Maar ik moet bekennen, dit lijken twee compleet verschillende horloges die ik waarschijnlijk op verschillende gelegenheden gaan dragen!

Ik ben in ieder geval in mijn nopjes!

Bedankt voor het kijken/lezen

127 likes

En terecht! Fraaie aanwinsten. Vooral die met de snowflake-eske plaat :ok_hand:

1 like

Hele mooie seikos, geniet ervan. Mooie blauwe band ook!

1 like

2 erg gave Seiko’s, veel plezier ervan!
Wel bizar dat PostNL zo omgaat met je pakket zeg, klachtwaardig!

2 likes

De Presage lijn is echt top notch! Gefeliciteerd met de aanwinsten!

1 like

Gaaf stel! おめでとうEn lekker relaxed muziekje!ありがとうございました :grin:

1 like

Mooi hoor :ok_hand:

1 like

alle twee zeer mooie exemplaren
draag ze met plezier.

1 like

Wauw 2 mooie Seiko’s erbij. Gefeliciteerd

1 like

Die fuyugeshiki is echt prachtig!!

Heb nog steeds spijt dat ik die van mij verkocht heb een jaar geleden……

1 like

Twee prachtige aanwinsten. Geniet ervan! :blush: :+1:

1 like

Mijn beste,

Veel draagplezier met deze geslaagde dubbelslag!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Mooi zeg!
Die rose gouden :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses:

Veel draagplezier!

1 like

Een prachtig duo :ok_hand: veel draagplezier gewenst.

1 like

Op één been kun je niet staan
Gefeliciteerd met de aanwinst :smile:

1 like

2 prachtige aanwinsten!
Ik heb de Fuyugeshiki ook gehad en weer verkocht…toen wou ik deze weer kopen maar was jij mij voor :rofl:

Veel plezier met deze mooie horloges!

1 like

2x :star_struck: :star_struck:gefeliciteerd.

1 like

Prachtig :smiley:
Van harte gefeliciteerd met deze 2 schitterende horloges.

1 like

Mooi duo, dat wordt genieten met de dubbele NA. :+1::watch::watch:

Mooie Seiko’s. Vooral de witte plaat.

1 like