Wat een prachtige werk/hobby ruimte. Ziet er opgeruimd, schoon en veelbelovend uit
Haha ja! Neem aan dat die nog een service moet krijgen?
Ik zou er ook blij mee zijn. Duurder en beter kan met deze dure hobby altijd maar dit is in mijn ogen helemaal prima zo. Benieuwd naar de project updates!
Gefeliciteerd met je dochter en de verhuis! Maar zeker ook gefeliciteerd met je nieuwe werkplek.
Prachtig het lijkt wel een clean-room !
Nou ja, niet voor mij. Ik zou het zo lullig vinden voor jou .
Zeker. Maar eerst het roest kwijtraken op wat minder fancy dingen, ik heb nog minstens 60 slopers liggen waar ik kan mee beginnen
Ultieme man cave voor horloge liefhebbers? Fijn dat de rust weer daar is en je nu kunt genieten van zoveel mooie ontwikkelingen.
Dat is niet niks. Mijn verhuizing naar het buitenland was precies 20km naar het oosten .
Hoe bevalt het daar in Oost Europa?
Wat een prachtige ruimte is dat zeg, en leuk ingericht, een zee van ruimte, en zo te zien goed geïsoleerd.
Was die ruimte al zo, of heb je dat ook zelf gemaakt? En fijn dat je ons laat mee genieten van deze mooie heldere werkruimte. geweldig. Daarnaast zie ik dat je ook werkt met een Pivofix, knap hoor als je daar mee kan werken
Een schitterende werkruimte. En vooral, zo opgeruimd en licht. Ik heb helaas een gecombineerde mechanische en horloge werkplek. Niet ideaal en daarom vaak schoonmaken.
Heel veel plezier in je nieuwe ruimte.
Super. Maar het is nog maar drie weken, dus afwachten wat het verdict is na drie maanden/jaren
Het huis was zo (en inderdaad 30+cm isolatie, geen overbodige luxe hier), grote open ruimte. Ik wist meteen welk stukje ik wilde bezetten.
Hebben ≠ kunnen mee werken nog veel oefenen nodig voor ik het woord “kunnen” durf gebruiken daar, tot nader order eerder “klooien”. Idem de Wolf Jahn.
Mooi man! Gefeliciteerd!
Goed te horen dat je ‘‘terecht’’ bent gekomen.
Mooie setup.
Gefeliciteerd met je tweede dochter! Rest is uiteindelijk bijzaak, maar daarmee ook gefeliciteerd.
Gelukt!
Alsnog van harte gefeliciteerd!
Ook goed gelukt en succesvol afgerond.
Wat een paradijsje! Super mooi ingericht.
Maar wel helemaal Mac Bill toch? Mooi ding.
Heel veel plezier in je prachtige nieuwe professionele werkplaats in je nieuwe thuisland, Lennert!
Dan zal de rest van het huis ook wel perfect zijn qua materialen en afwerking. En 1200 km hier vandaan dat valt mij erg mee, Het lijkt mij een heerlijk land om te wonen. Is het daar nu duurder of goedkoper dan in Belgie, of heb je daar nog geen zicht op?