NA: ikzelf en de spullen

Het is hier een tijdje heel erg rustig - zeg maar comateus - geweest qua horloges en het eraan prutsen, pardon my Flemish :slight_smile: met het kopen van een huis, het op de wereld zetten van dochter nummer 2 (oké, dat deed mevrouw) en het plannen en uitvoeren van een verhuis naar het buitenland werden alle hobbies hopeloos achteruit geschopt op de prioriteitenlijst. Deze evengoed dus.

Maarrrrr, het huis is er; de dochter doet het goed (NACHTRUST! :partying_face:); de verhuis is met succes afgerond; en de dozen zijn, op een handjevol “overschotjes” na, uitgepakt. Dusssss… de werkplaats kon terug ingericht worden.

Zo zag de oude werkplaats er uit, in ons stoffige Belgische huis uit 1680…

… en hier een klein kijkje in Werkplaats LVA 2.0 :slight_smile: De werkbank van Josef heeft een andere eigenaar gevonden, beetje moderner deze keer. En licht! En geen stof! Halleluia.

De bij-bank met groot gereedschap, vaak overgenomen van HF leden…

… en de verhoogde voor het priegelwerk.

De Kundo voor het broodnodige tiktakgeluid bij het werken, en ook de mini cactussen krijgen een plaatsje (hoi @Tonnieb).

En aan de achterzijde de horlogeboxen en snelgrijpliteratuur.

Ik heb er weer helemaal zin in. En ik denk dat ik als eerste deze eens onder handen ga nemen - een tof doodgewoon wekkertje dat wel wil maar niet goed kan. :smile:

Hopelijk tot gauw. :v:t2:

110 likes

Dat heeft natuurlijk ook knusse romantiek,
maar je nieuwe stek is natuurlijk professioneel.

4 likes

Heel belangrijk :wink:
Dat is een mooie hobby hoek :+1:

1 like

Ah mooie ruimte hoor. Alhoewel ik die oude muur en vloer ook wel mooi vind. Alhoewel je op die vloer nooit meer een schroefje off veertje meer terug vindt! :sweat_smile:

1 like

Wauw! Grote verandering zeg, naar welk buitenland is de reis gegaan?

1 like

Heel veel woon- en werkplezier op de nieuwe locatie.

1 like

Mijn beste,

Goed gedaan hoor.:+1:
Ziet er werklustig uit!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Proficiat met je nieuwe werkplaats, ziet er heel goed uit. En uiteraard ook veel woonplezier.
En ten laatste maar zeker belangrijk gefeliciteerd met dochter 2!:+1:

1 like

Mooi geworden :ok_hand:
Wel oppassen dat je je hoofd niet stoot met die schuine wanden. Dat zal wel even wennen zijn :smile:

1 like

Das een aangename ruil, toch!

Je bent toch niet naar Nederland verhuisd, hè?

1 like

Mooi geworden, leuke bijdrage :+1:

1 like

Ziet er allemaal netjes uit. Altijd goed voor de motivatie👍🏻

Veel woon- en hobbyplezier op jullie nieuwe stek!

1 like

Mooie werkruimte gemaakt :clap:.

1 like

Ik voel een “Rate My Setup” topic

1 like

Geweldige ontwikkelingen heb je beschreven en ergens neergestreken waar je ,gelet op het weer oppakken van je hobby ,super naar je zin hebt ….daar mag dan een proficiat op geuit worden :ok_hand:

1 like

Goed gedaan jochie :ok_hand:

1 like

Mooie werkplek! Enjoy :partying_face:

1 like

Dubbel gefeliciteerd! Zowel met dochter lief als met de nieuwe werkplek (en huis maar de werkplaats is vast gaver)

Vooral de gladdere vloer en muren (stof) lijken me een verademing

Erg mooi!

Mijn verhaal is vergelijkbaar (nieuw huis in een ander land en een aantal “live eventes”).

Nu eveneens aan het inrichten van de nieuwe plek en een nieuwe werkbank ontbreekt. Zo’n hoogte verstelbaar bureau ziet er goed uit

1 like

Danke!

Haha, ja, dat inderdaad. En stof, zoveel stof.

Geen paniek, 1200km verder naar het oosten :yum:

Vooral het zakhorloge aan de houder aan de telefoon he :sunglasses:

Ikea. Kost niks, manueel in de hoogte te verstellen, kabelgoot. Voldoet voorlopig wel, als ik ooit eens veel budget over heb zoek ik wel een meer profi exemplaar. :smile:

4 likes

Allereerst gefeliciteerd met je dochter, en verder natuurlijk ook met deze fijne werkplaats. Veel plezier ermee. :+1: :ok_hand:

1 like