NA... I'm back

Die schaamte ben ik al voorbij :grin:

2 likes

Ha die Hans, leuke NA en ik begrijp dat je toch maar in therapie bent gegaan en af en toe toch nog wat snoept. Wel volhouden he, want het virus kan zo maar terug komen.
Was toch wel lekker destijds, los gaan van een Rus tot een Rolex. Ik ben nog niet zover, 2 jaar op de wachtlijst voor therapie :wink:.

Wat vond je nu een beetje nep bij Seiko? Ja, het ene model is niet het andere model. Zelf ben ik tevreden met Seiko, maar ook met de andere merken. De lat ligt bij mij niet zo hoog denk ik, behalve dan dat ik wel rustige dials wil. Ouwe knar he :wink:.

Maar jij blij, ik blij voor jou. Veel info op die Flightmaster, zou er bijna een ICT opleiding voor nodig hebben :smile:. Maar eerlijk gezegd als ik zou moeten kiezen tussen die 2 zou ik ook voor het oermodel gaan, waarom gewoon omdat ik die een stuk mooier vind. Feliciteer je natuurlijk met je Flightmaster en wens je heel veel draagplezier :+1: :ok_hand:. Het is wel heel iets anders dan de Alpinist die je had, slim dat je er een saffierglas in hebt laten zetten. Wel benieuwd hoe lang je het volhoudt om rustig aan te doen :wink:. Maar je weet het he vriend, jij blij met je Seiko en ik blij voor jou dat je er van geniet :+1:

3 likes

Dank kerel!

Komt goed, af en toe een snoepje kopen mag gewoon.
Ik durf nu dit ook te kopen, hoeft helemaal niet mooi nieuw en blinkend te zijn.
Leuk, daar gaat het om en ja dit is echt leuk.
Krijg er een smile van.

Wat ik “nep” aan seiko vond.
Weet niet, niks om te bekrachtigen .
Gewoon had er niet het juiste gevoel bij, nu wel hoor.
Seiko is echt wel cool.

5 likes

Veel plezier ervan Hans.
En dan te bedenken dat voor sommige mensen
Breitlings al te druk zijn.
Geniet ervan.

1 like

Mooie aanwinst, Hans, zeker met het nieuwe glas blijf je door de dieptewerking naar de wijzerplaat kijken (weet ik, heb ‘m zelf ook). Veel plezier ermee :+1:

1 like

Lekker hoor :wink::wink::wink:

Veel draagplezier, maar uit ervaring weet ik dat dat wel goed gaat komen!!!

1 like

Niet mijn ding maar wel een heel tof ding :thinking:
Heeft nog best lang geduurd voor je weer iets hebt gekocht toch? Je begint het te leren :crazy_face:

1 like

Maanden ipv weken, dus flinke vooruitgang ja.

2 likes

Super gaaf, ook wel eens nagedacht over zo’n flightmaster, maar het model wat jij nu hebt is net even iets mooier !

Geniet ervan !

1 like

Lekker hoor. Meestal ben ik niet zo aan drukke wijzerplaten maar er zijn uitzonderingen en dit is er absoluut één van.

1 like

Geniet ervan :facepunch:

1 like

Thanks kerel! Gaat lukken

1 like

Gaaf horloge! Gefeliciteerd. Veel plezier ermee.

1 like

Tof ding man! Mooi op die mn.

1 like

Dank alle voor de positieve reacties.

:star_struck::smiling_face_with_three_hearts:

Alsof ik de krant lees, zoveel info geeft deze Seiko.
Ik lees de krant graag.
Veel plezier met deze info-bom :+1:.

1 like

Top horloge, gefeliciteerd met deze mooie NA. Ik weet zeker dat ik deze zelf in de toekomst ook een keer zal gaan aanschaffen. Geniet van je weekend.

1 like

Eentje nog om t af te leren, hoe vet is dit!

13 likes

Nieuw bandje van Clovers

5 likes

Een grail… dat niet, maar hij smoelt wel. Jaren geleden gescoord op de Rikke - as is…en tikt niet. Moet nog eens naar de dokter - maar heeft zijn conditie ook ietsje tegen… :neutral_face:

3 likes