Een zure bom droppen op een NA vind ik beneden ieder peil. Een newbie uit het groen ook nog.
@Zoeymowie veel plezier ervan
Een zure bom droppen op een NA vind ik beneden ieder peil. Een newbie uit het groen ook nog.
@Zoeymowie veel plezier ervan
Waarom koop je ze dan
Omdat ik een flieger wilde proberen en er in een AliExpress flieger hetzelfde goedkope luidruchtige Miyota kaliber zit als in de te dure Laco en de MoonSwatch heb ik in de hype periode gekocht.
Dat waren de eerste en laatste hommages.
Ik ben blij voor je, geniet ervan totdat die uitelkaar valt. Maar mij niet gezien met een merk die aan piraterij doet. Spaar liever wat langer door en koop een merk met een goede kwaliteit, betere afwerking en als het kan een leuk geschiedenis met een goed verhaal.
Jatwerk qua model wil niet altijd zeggen dat de kwaliteit slecht is. Plagiani Design zit ook goed in elkaar.
Ik doe geen duit in het zakje t.a.v. de hommage-discussie - veel draagplezier van je imitatie! Wat de Urban Ace naar mijn mening wel laat zien is hoe mooi uitgedacht en gebalanceerd het ontwerp van de PRX is
Je dagelijkse toolwatch deze groene. Krasje meer of minder boeit niet voor die prijs. Lekker dragen , niet luisteren naar oeverloos geleuter.
Moedig van je om dit topic te starten met deze titel Vind het tof dat er hier een breed spectrum aan horloges aan bod komt. Daarom zijn we toch op dit forum Geniet er vooral van!
Met zo’n topic titel kan het hier alleen maar gierend uit de bocht vliegen. Ach, geniet van je horloge en wat de rest er van vindt…lekker laten gaan.
Je topictitel is voor dit forum natuurlijk pure clickbait, en dan krijg je ook navenant reacties. Deels omdat sommigen niet direct door hebben dat het een NA is omdat ze de tekst niet lezen, deels vanwege de uitspraak in de titel.
Ik durf te zweren dat je een heel andere sfeer had gekregen als je dit had gedaan:
“NA: leuke integrated bracelet beater”
Ik schiet dan bijvoorbeeld in de “Indien leuk: feliciteren, indien niet leuk: negeren” modus.
Gefeliciteerd met je NA. Een volgende keer je topic een minder uitlokkende titel geven
Ik zal nog eenmaal reageren
Wat een hoop reacties heeft dit topic teweeg gebracht.
Ik heb ze met veel aandacht gelezen.
Ik wilde gewoon eens deze aanwinst delen. Ik hoef geen uitleg dat dit imitatie is en heb mij wel enigszins verbaasd over hoe hoog sommigen dit opnemen. Maar daar is dit forum ook voor.
Dit was een uitstapje en dit horloge komt er gewoon bij.
Naast mijn 5 Enicar horloges, een Seiko, de Tissot 80 prx, Oris pointer date, Citizen duiker en als klap op de vuurpijl mijn Rolex date Oysterquartz uit de jaren 70.
Ik hoef geen verdere uitleg dat de zgn beaters van andere orde zijn. Dat wist ik al toen ik deze kocht
Maar ik geef ook dit horloge draagtijd en zoniet ligt het gezellig naast de andere horloges. Alleen die zul je er niet over horen dat er iets naast hun ligt van andere orde.
Hier wil ik het verder bij laten
Mooie topic, meer van deze vergelijkingen veel draagplezier
Ik vind dit een net horloge maar de Tissot lijkt qua vorm en design net een beetje gepaster. Wijzerplaat lijkt net een beetje kleiner, kastvorm net een beetje strakker. Ook de plaats van de datum is net iets anders lijkt wel. Kleur daarentegen erg mooi. Niet alleen Zwitsers maken tegenwoordig horloges en met de kwaliteit komt Azië ook steeds meer bij Zwitserse merken denk ik.
Eens, alleen wil het met het bedenken van originele ontwerpen in China nog niet zo lukken. Als je goed zoekt zijn ze er natuurlijk wel.
Lekker toch?
Veel voor weinig, krassen geen probleem.
Veel en vooral zorgeloos draagplezier gewenst.