jaren terug wilde ik een tudor sub snowflake. Uiteindelijk heb ik toen een “normale” tudor sub gekocht. Dese heeft het veld moeten ruimen voor een big block die bij de verkoop van m’n vorige verzameling ook het veld heeft geruimd.
In de laatste twee maanden heb ik een navitimer cosmonaute en een speedmaster gekocht.
Om het space/vliegthema vast te houden wilde ik hier een gmt master bij kopen, hiermee zou de 3-piece dan compleet zijn…
Todat ik vanmiddag op MP een pelagos zag staan voor een wel hele scherpe prijs. Dit horloge had ik jaren geleden al eens om gehad en spookte al die tijd al rond in m’n achterhoofd.
Vanavond naar Hoofddorp gereden en de pelagos opgehaald. Een full set incl aankoopbewijs in een prima staat. De band heeft wat draagsporen maar zeker niets geks.
Overigens vrees ik dat de gmt er ook gewoon nog komt. Of dit in plaats van de tudor wordt zien we dan wel weer…
Net de band op lengte gemaakt en nu lekker genieten van de lume als ik m’n mandje in duik!
Ik vraag me trouwens af hoeveel forumleden ik voor was. De mailbox van de verkoper zat bomvol.
Gelukkig erg netjes aan zijn afspraak gehouden ookal was ik inmiddels behoorlijk overboden.
Het kan dus nog wel op MP, netjes zaken doen.
Niet wakker geworden omdat hij niet lekker zit in ieder geval😁
Eerste indruk is erg comfortabel.
Meest opvallende tot nu toe is de enorms bak lume, kun je bijna een boek mee lezen.