NA in Hiroshima

Bedankt! Je moet er niet al te lang zijn, overal spullen, fel licht en herrie, verdiepingen vol :crazy_face:

2 likes

Gefeliciteerd met je aanwinst en nog veel shopplezier daar :+1:

1 like

Je hebt hem nog maar net, maar ik ben benieuwd hoe je de afleesbaarheid van de negatieve display gaat ervaren na verloop van tijd. Niet iedereen kan eraan wennen. Maar het staat wel strak, dat wel :+1:.

1 like

Ben ik ook benieuwd naar. Vooralsnog is het duidelijk genoeg, maar kan me voorstellen dat als het wat donkerder is het lastig kan zijn. Al heb je daar natuurlijk wel de backlight voor. We gaan het zien!

Wow, wat een winkel. Mooi horloge en mooi verhaal. Veel plezier nog in Japan. Ook een droom van mij om nog eens die kant op te gaan.

1 like

Gave winkel, maar wel een ‘sensory overload’ :sweat_smile:

Japan is fantastisch. Ben er nu voor de tiende keer, maar ontdek elke keer weer nieuwe verwonderingen. Aanrader! :slightly_smiling_face:

1 like

Heerlijk dit. Mooi model en geweldig dat je haar daar gekocht hebt. Een goede tijd nog daar!

1 like

Bedankt! Erg leuke ervaring inderdaad :slightly_smiling_face:

Japan was ook weer geweldig, maar helaas vliegen we morgen terug 🥲 Over twee jaar mogen we gelukkig weer van de vakantieplanning :wink:

1 like

Lucky you

Mooie “winkel” :smiling_face_with_three_hearts:

Gefeliciteerd met je mooie Japanse NA! :hugs::pray:t3:

1 like

Milieu? :joy:
Gewoon naar nota bene Hiroshima blazen voor een plastic horloge!

Maar wel een mooie, hoor :slightly_smiling_face: Gefeliciteerd

1 like

In ieder geval ‘rustiger’ :sweat_smile:

1 like

:sweat_smile: Tsja, je moet wat hè :wink: Maar bedankt!

1 like

Van harte, helemaal mooi natuurlijk dat je daar je g-shock koopt … heeft toch wat extra’s :+1::+1:.
Ik ken de shop’s zoals op je foto vooral van internet uit de periode dat ik veel g-shocks had , blijft geweldig om te zien …
Veel plezier met je aanwinst en fijne vakantie :+1:

1 like

Bedankt! Mocht je ooit nog eens in Japan komen dan kan ik zeker aanraden om langs Bic Camera of Yodibashi Vamera te gaan, een hele belevenis :smiley:

Ga het horloge met veel plezier dragen!

Gefeliciteerd. In die winkel zou ik ook wel een kijkje willen nemen.

1 like

Bedankt! Was zeker de moeite waard :slightly_smiling_face:

Gefeliciteerd met de aankoop. Leuke winkel is het, dat liedje word je wel helemaal gek van.

1 like

Bedankt! De winkel is redelijk gekmakend inderdaad, maar het is wel een ervaring :sweat_smile: